سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیخ ویسی: ورزشگاه اختصاصی استقلال نور ندارد

دروازه بان استقلال خوزستان گفت: ورزشگاه اختصاصی ما نور ندارد و به همین دلیل همیشه زیر گرما تمرین می‌کنیم که سبب از دست رفتن انرژی مان می‌شود.

وحید شیخ ویسی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره دیدار تیم‌های پیکان تهران و استقلال خوزستان بیان کرد: مسابقه خیلی سختی در هفته بیست و هشتم لیگ برتر با پیکان داریم و تلاش می‌کنیم تا مقابل این تیم به پیروزی برسیم. برای بردن پیکان به تهران می‌آییم، اما هدف اصلی مان کسب امتیاز است و امیدواریم به هدفمان برسیم.

او افزود: حساسیت این دیدار به دلیل اینکه ما در منطقه خطر لیگ هستیم و پیکان در صدد کسب سهمیه آسیا است، زیاد است، اما به آن توجهی نمی‌کنیم و برای کسب امتیاز به زمین می‌رویم. امیدوارم بتوانیم بازی زیبایی را ارائه دهیم و با کسب امتیاز در لیگ برتر ماندنی شویم.

دروازه بان استقلال خوزستان در مورد تعداد کم تماشاگران شان اظهار کرد: متاسفانه برخی مسائل سبب شده تا تعداد کمی از هواداران به استادیوم بیاید. نمی‌دانم چرا فولاد خوزستان و صنعت نفت ساعت ۱۹ بازی می‌کنند، اما دیدار‌های ما ساعت ۱۵-۱۶ برگزار می‌شود، دمای هوا بسیار بالا است. ورزشگاه اختصاصی ما نور ندارد و به همین دلیل همیشه زیر گرما تمرین می‌کنیم و سبب از دست رفتن انرژی مان می‌شود، تیم‌های حریف یک روز به خوزستان می‌آیند و بازی می‌کنند، اما با بازی‌های ساعت ۱۵ شرایط خیلی سختی داریم.

شیخ ویسی ادامه داد: در دیدار با گسترش فولاد تبریز هم با توجه به اینکه زود به گل رسیدیم، اما ۲-۳ دقیقه بعد گل مساوی را دریافت کردیم و استرس بازیکنان بالا رفت و متاسفانه در دقایق پایانی گل خوردیم و متحمل شکست شدیم. هدفمان ماندن در لیگ است و تلاش خواهیم کرد تا در دیدار با پیکان با کسب امتیاز به خوزستان بازگردیم.

شیخ ویسی در پایان گفت: اقدام سازمان لیگ برای برگزاری بازی‌ها به صورت همزمان کار خوبی است و امیدوارم بتوانیم در لیگ برتر ماندنی شویم.

انتهای پیام/

اظهارات دروازه بان استقلال خوزستان درباره شرایط این تیم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.