سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار خراسان رضوی ؛

دستگاه‌ها و نهاد‌ها نوروز متفاوتی را برای زائران و مجاوران فراهم کردند

استاندار خراسان رضوی گفت: جاوران آستان مقدس رضوی و نیز زائرانی که امسال به مشهد سفر کردند شاهد تحولات و تغییرات چشمگیری در این شهر بودند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،علی رضا رشیدیان دیشب در مراسم تقدیر از دست اندرکاران جشنواره خانه بهار افزود: روحیه تعامل و همکاری بین بخشی میان دستگاه‌ها و نهاد‌های خدمات موجب شد تا نوروز ۹۷، در ارائه خدمت به زائران و مجاوران کم نظیر باشد.


وی گفت: اگر این روحیه همکاری و همپوشانی و تکمیل خدمات توسط بخش‌های مختلف که امروز در سطح استان و مشهد شکل گرفته استمرار یابد به نتیجه مطلوب‌تر و رضایت بیشتر مردم دست می‌یابیم.

استاندار خراسان رضوی افزود: در شرایطی که بسیاری از مردم در تعطیلات نوروزی در سفر و سیاحت و استراحت بودند، جمعیت قابل توجهی از دست اندرکاران و کارکنان دستگاه‌ها و نهاد‌های عمومی در محل خدمات ماندند تا برای مردم آرامش، امنیت، نشاط و خدمات در خور شان را به ارمغان بیاورند.

رشیدیان گفت: در این میان مشهد الرضا (ع) به دلیل وجود بارگاه منور امام مهربانی‌ها شاهد رشد قابل توجه جمعیت زائر و مسافر بود، چنانکه فقط زائران این شهر بیش از ۱۱ درصد نسبت به نوروز قبل افزایش یافت.

وی تصریح کرد: مو نیز سطح خدمات ارائه شده بودند، که جا دارد از آنان که منشا این تحولات بودند اعم از شورای شهر و شهرداری و تمام کسانی که در جای جای این شهر خدمت کردند و نوروز متفاوتی را برای زائران و مجاوران فراهم کردند، قدردانی شود.

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: ضمن آن که اجر و پاداش این فعالان این عرصه که خدمت به زائران را پیشه خود کردند و با تمام وجود و همه ظرفیت ذهنی، فکری و تخصصی خود صادقانه در خدمت زائران بودند، هم در پیشگاه امام مهربانی‌ها محفوظ و ویژه است.

رشیدیان در ادامه با اشاره به ورود بیش از ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار زائر و مسافر نوروزی به استان، گفت: در بخشی از این ایام ظرفیت اشغال اماکن اقامتی و هتل‌ها به ۹۰ درصد رسید که شرایط خوبی را رقم زد.

وی افزود: اقدامات خوب شهرداری مشهد در رفع نازیبایی‌های شهر و زیباسازی و پاکسازی مشهد، ساماماندهی ورودی‌های شهر و طراحی المان‌ها و گل آرایی‌های زیبا قابل تقدیر است.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه در دوره‌های گذشته هم اقدامات خوبی در این ایام صورت می‌گرفت که ارزشمند بود، گفت:، اما در این دوره در حوزه زیبای سازی شهر اقدامی متفاوت انجام شد ضمن آنکه هماهنگی‌های ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی و نیز شهرداری، آستان قدس، شهرداری و دستگاه‌های انتظامی بویژه در زمان تحویل سال و نیز سخنرانی مقام معظم رهبری تردد‌ها در سطح شهر و اطراف حرم مطهر رضوی را بسیار تسهیل نمود که رضایت زائران و مجاوران را در پی داشت.

گفتنی است؛ استاندار خراسان رضوی در این مراسم با اهدای لوح تقدیر به شهردار مشهد و رئیس شورای اسلامی شهر از تلاش‌ها و خدمات این دو مجموعه قدردانی کرد.
 
انتهای پیام//ا.س
 

تقدیر از دست اندرکاران جشنواره خانه بهار

برچسب ها: نوروز 97 ، استانداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.