سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس دانشکده علوم قرآنی مراغه؛

همایش استانی استکبار ستیزی از منظر قرآن در مراغه

همایش استانی استکبار ستیزی از منظر قرآن امروز در دانشکده علوم قرآنی مراغه برگزار شد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ حجت الاسلام حمید محمدی راد رئیس دانشکده علوم قرآنی مراغه گفت : همایش مرحله استانی یازدهمین همایش بین المللی پژوهش های قرآنی کشور با موضوع استکبار ستیزی در قرآن است .


وی هدف از برگزاری این همایش را آشنایی بیشتر مردم ، دانشجویان و استادان دانشگاه ها با محتوا ، معارف وحقایق قرآن در موضوع مبارزه با استکبار بیان کرد و افزود : در این همایش یک روزه که استادان حوزه های علمیه و دانشگاه های آذربایجان شرقی حضور داشتند ، از 70 مقاله رسیده به دبیرخانه 5 مقاله به صور سخنرانی ارائه شد .


وی استکبار ستیزی در قرآن ، استکبار ستیزی در صحیفه سجادیه ، استکبار ستیزی در سیره حضرت ابراهیم و کارکرد های خدا باوری در استکبارستیزی از منظر قرآن را از مهمترین محورهای مقالات این همایش دانست.


رئیس دانشکده علوم قرآنی مراغه خاطرنشان کرد: 20 مقاله برگزیده این همایش به مرحله بین المللی که همزمان با عید مبعث درشهر قم برگزار می شود راه یافته است.


امام جمعه مراغه نیز در این همایش گفت : در آیات و احادیث مختلف اشاره زیادی بر ضرورت مبارزه با استکبار شده و خداوند تاکید فرموده است : مسلمانان هرگز اجازه ندهند کافران برآنها مسلط شوند .


حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پور محمدی افزود : دشمنان و منافقان از صدر اسلام برای فاصله انداختن بین قرآن و مسلمین بسیار تلاش کرده اند اما بیداری علمای دین آنها را ناکام گذاشته است .

 

انتهای پیام/

 همایش استکبار ستیزی قرآنی در مراغه

برچسب ها: اوقاف ، احکام شرعی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.