سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان:

توقیف وانت مزدا با 268 کیلو گرم مواد افیونی درنائین

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان از کشف مقدار 268 کیلو گرم تریاک و حشیش در عملیات مشترک مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان و مأموران انتظامی شهرستان نائین خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "سید تقی حسینی اظهار داشت : در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه یک قاچاقچی حرفه ای مواد مخدر در حال انتقال محموله ای از شرق کشور به استان اصفهان می باشد ، بلافاصله تیمی مشترک از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان و مأموران انتظامی شهرستان نائین به یکی از ورودی های اصفهان اعزام شدند.

وی افزود: یک وانت مزدا متعلق به این سوداگر مرگ در یکی از محورهای فرعی شهرستان نائین شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه متوقف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در بازرسی از این خودرو مقدار 198کيلو و 350گرم ترياک و 70کيلو گرم حشيش که در اتاق بار جاساز شده بود کشف شد.

سرهنگ حسینی اظهار داشت: در این رابطه یک سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان در پایان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد افیونی برخورد قاطع و قانونی می کند واجازه جولان و سرکشی به آنان نخواهد داد.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.