فرمانده انتظامی استان اصفهان از كشف يك تن و 78 كيلو و 968 گرم ترياك ازسوی ماموران انتظامي استان "اصفهان" خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سردار " مهدي معصوم بيگي" گفت: در راستاي ادامه طرح هاي مبارزه با قاچاق مواد مخدر،  طرح عملياتي ذوالفقار 5 توسط ماموران انتظامي استان اصفهان در شهرستان هاي "شهرضا"، "شاهين شهر" و "نائين" به طور همزمان اجرا شد .

وي با اشاره به اين كه اين طرح پس از بررسي هاي لازم و انجام اقدامات تخصصي به اجرا درآمد، بيان داشت: در بازرسي از يك اتوبوس مسافربري فاقد مسافر 425 كيلو و 900 گرم ترياك و در بازرسي از يك سواري پژو پارس 281 كيلو گرم ترياك توسط ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر در شهرضا كشف شد .

وي ادامه داد: همچنين در بازرسي از يك سواري پارس 210 کيلو و 868 گرم ترياك توسط ماموران يگان تكاوري در يكي از محورهاي فرعي شهرستان نائين و  161 كيلو و 200 گرم ترياك در بازرسي از يك كاميون در يكي از جاده هاي اصلي شهرستان شاهين شهر كشف شد.

اين مقام ارشد انتظامي بيان داشت : در عمليات هاي شب گذشته 8 قاچاقچی دستگير و برای انجام اقدامات قانوني به مراجع قضائي تحويل داده شدند.

فرمانده انتظامي استان اصفهان در پايان از تداوم اجرای طرح ذوالفقار 5 در استان اصفهان به منظور مبارزه با قاچاقچیان و انهدام باندهاي قاچاق خبر داد و خاطر نشان كرد: متاسفانه وقوع بسياري از جرايم مانند سرقت هاي خشن ريشه در مواد مخدر دارد كه پلیس در اين خصوص طرح هاي انتظامي مختلفی را به كار گرفته و با تمام توان با قاچاقچيان  برخورد قانوني مي كند.

 

انتهای پیام/م

 

کشف مواد مخدر دراصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.