سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تابش: پیشنهاد نجومی به مسلمان کذب محض است/ باشگاه پرسپولیس برای بازیکن تحت قرارداد ما خانه گرفت

سرپرست باشگاه سپاهان گفت: مذاکره و پیشنهاد نجومی به محسن مسلمان بازیکن پرسپولیس صحت ندارد.

مسعود تابش سرپرست باشگاه سپاهان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره انتقاد سرپرست باشگاه پرسپولیس از مذاکره سپاهانی ها با محسن مسلمان اظهار کرد: این موضوع کذب محض است و پیشنهاد نجومی به مسلمان و سایر بازیکنان ندادیم. البته مدیربرنامه های بازیکنان به باشگاه زنگ می زنند و پیشنهاداتی  ارائه می دهند اما مذاکره ای با بازیکنان نکردم. 

مذاکره مستقیم با مسلمان نکردیم 

او ادامه داد: طبق قانون باشگاه ها و بازیکنان 6 ماه قبل از پایان قرارداد می توانند با یکدیگر مذاکره کنند اما ما عرف فوتبال ایران را رعایت کردیم و با هیچ بازیکنی از جمله مسلمان مذاکره  مستقیم نکردیم. 

باشگاه پرسپولیس قبل از پایان قرارداد با خلیل زاده به توافق رسید  

تابش بیان کرد: گرشاسبی به دوران گذشته باشگاه پرسپولیس باز گردد متوجه می شود که این باشگاه چگونه با خلیل زاده بازیکن سابق ما قرارداد بست. 2 فصل پیش شجاع خلیل زاده که بازیکن تیم ما بود در ابتدای فصل با پرسپولیس توافق نهایی  و قرارداد منعقد کرد و حتی خانه هم برای این بازیکن گرفتند. البته ما اقدام غیر حرفه ای باشگاه پرسپولیس را انجام ندادیم و با مسلمان مذاکره نکردیم. 

سرپرست باشگاه سپاهان درباره اینکه مسلمان مذاکره سپاهانی ها را تایید کرده است، تصریح کرد: من مسئول باشگاه سپاهان هستم و با این بازیکن صحبت نکردم. مدیر برنامه های 20 بازیکن لیگ برتری و دسته یکی با من تماس گرفتند و پیشنهادات خود را ارئه کردند اما مذاکره ای با بازیکنان نداشتیم. 

پیشنهاد 2/5 میلیاردی به مسلمان صحت ندارد 

او درباره اینکه به دنبال جبران اقدام باشگاه پرسپولیس نیست، بیان کرد: بحث انتقام از باشگاه پرسپولیس مطرح نیست و اتفاقی که رخ داده است و اکنون خلیل زاده بازیکن این تیم است. نیازهای خود را برای فصل آینده بررسی می کنیم و براساس نیازهای تیم ، بازیکن می گیریم. مسلمان بازیکن خوب و با تاکنیکی است اما پیشنهاد 2/5 میلیاردی  به این بازیکن صحت ندارد.  خیلی از بازیکنان خارجی و  لیگ دسته یک  را رصد می کنیم تا با جذب بازیکن نقاط ضعف خود را پوشش بدهیم و برای قهرمانی در فصل بعد سرمایه گذاری کنیم. 

تیم سپاهان به لیگ دسته یک سقوط نمی کند 

سرپرست باشگاه سپاهان درباره اینکه نگرانی بابت سقوط این تیم به لیگ دسته یک ندارد، گفت: تیم ما با انتهای جدول فاصله دارد و با تیم فوتبال نفت تهران 4 امتیاز فاصله داریم . همچنین پتانسیل و توانایی لازم را داریم که هر 3 بازی آینده خود را پیروز شویم. به طور حتم به لیگ دسته یک سقوط نمی کنیم. 

تابش درباره اینکه ابراهیم زاده هم نتوانست تیم سپاهان را متحول کند، بیان کرد: ابراهیم زاده تلاش زیادی برای موفقیت تیم می کند و از این مربی انتظار نداریم که ظرف 2،3 هفته تیم را متحول کند. البته از بازیکنان انتظار داریم که نتایج بهتری در 3 هفته مانده به پایان لیگ برتر کسب کنند. 

او در پایان خاطر نشان کرد: امسال شرایط به صورتی بود که نتوانستیم برای قهرمانی بجنگیم اما فصل آینده برای کسب قهرمانی سازماندهی می کنیم. 

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.