سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل؛

بیش از 2 هزار مورد ماموریت‌های پیش بیمارستانی در تعطیلات نوروزی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از امداد رسانی به 2 هزار و 836 مورد ماموریت‌های پیش بیمارستانی در ایام تعطیلات نوروزی خبر داد.

قدرت اخوان اکبری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اظهار داشت: طی آمار به دست آمده در طرح سلامت نوروزی به دو هزار و 836 مورد ماموریت‌های پیش بیمارستانی توسط اورژانس در ایام تعطیلات امدادرسانی شد.

وی گفت: 320 نفر از نیروهای اورژانس در 48 پایگاه و 6 ایستگاه سلامت با 66 دستگاه آمبولانس به مصدومان امدادرسانی کردند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با اشاره به اینکه امسال در مقایسه با سالهای گذشته میزان تصادفات کاهش یافته بود افزود: امسال 90 هزار نفر به اورژانس مراکز آموزشی، درمانی و بیمارستان‌های  تحت پوشش دانشگاه مراجعه کردند که 883 نفر از مصدومان حوادث ترافیکی جاده‌ای بودند و یک هزار و 781 نفر از مصدومان حوادث شهری بودند که به مراکز درمانی انتقال و درمان شدند.

وی گفت:  هفت نفر فوتی ناشی از عدم رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در جاده‌های مواصلاتی استان را شاهد بودیم و 78 هزار نفر نیز به صورت سرپایی درمان و مابقی در بخش‌ها و اورژانس بستری و تحت مداوا قرار گرفتند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل 53 هزار مورد خدمات ویزیت، پرستاری، رادیولوژی و آزمایشگاه در مراکز جامع خدمات سلامت و پایگاه های بهداشتی در استان در ایام تعطیلات به مردم و مسافران را از دیگر اقدامات مراکز آموزشی، درمانی استان اردبیل عنوان کرد.

انتهای پیام/ح

ارایه 53 هزار مورد خدمات درمانی به مردم و مسافران در ایام نوروز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.