سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیریت بر منابع انسانی مهمترین استراتژی دانشگاه علوم پزشکی کردستان در سال جدید

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: مهمترین استراتژی معاونت توسعه مدیریت و منابع این دانشگاه در سال ۱۳۹۷، مدیریت بر منابع انسانی است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، دکتر سیف الله مرادی در اولین جلسه اجلاس مدیران دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به مطالعه تحقیقاتی که در تعدادی از سازمان‌های ماندگار انجام شده، گفت: رویا‌های بلندپروازانه، انتخاب بجا و مناسب آدم ها، وجود فرهنگ‌های شبه دینی، راضی نشدن به وضع موجود، مدیریت درون زا و پرورش استعداد‌های درون سازمانی و ماندگاری مدیران از جمله مهمترین راز‌های موفقیت سازمان‌ها می‌باشند.

وی افزود: نیازسنجی جهت جذب نیروی انسانی، رعایت ساختار سازمانی و سازماندهی مناسب، تناسب حجم کار در بخش‌ها و مراکز با تعداد نیروی انسانی، عدم جابجایی نیرو‌های تخصصی به سایر بخش‌ها و افزایش کارایی و اثربخشی و در نهایت بهره وری از مهمترین استراتژی‌های این معاونت است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه در ادامه این جلسه ضمن مقایسه ارقام بودجه سال ۱۳۹۶ و اعتبارات مصوب دانشگاه در سال ۱۳۹۷، بر مدیریت صحیح کلیه هزینه‌ها تاکید کرد.

دکتر مرادی بیان کرد: در راستای نیل به اهداف این معاونت لازم است کلیه واحد‌های تابعه بر بهره وری از نیرو‌های انسانی سازمان، رعایت سلسله مراتب اداری، استفاده از امکانات و فضا‌های موجود جهت درآمدزایی در بخش‌های درمانی و غیر درمانی، تکریم ارباب رجوع و رضایتمندی مراجعین، رعایت عدالت در نقل و انتقالات کارکنان واحد‌های تابعه و نیز ممنوعیت انتقال نیرو‌های شرکتی، ممنوعیت بکارگیری مشاغل کارگری در واحد‌های اداری و مالی و لزوم هماهنگی به منظور پرداخت ماموریت‌های کارکنان، همت گمارند.

گفتنی است؛ اجلاس مدیران دانشگاه علوم پزشکی کردستان امروز یکشنبه (۱۹ فروردین) با حضور معاونین، اعضای هیات رییسه، مدیران شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌های تابعه، روسای مراکز پزشکی آموزشی درمانی سنندج، روسای دانشکده‌ها و مدیران ستادی دانشگاه در سالن اجتماعات ستاد این دانشگاه برگزار شد.

انتهای پیام/م

ضرورت مدیریت صحیح هزینه هادر دانشگاه علوم پزشکی کردستان طی سال جاری

برچسب ها: اخبارپزشکی ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.