سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آماده سازی اولین ویدیو موزیک فارسی مقاومت عراق

حجت الاسلام مقصودی گفت:اولین ویدیو موزیک فارسی مقاومت عراق از سوی مرکز ارتباطات و امور رسانه‌ای نجبا در حال آماده‌سازی است که به زبان‌های دیگر نیز تولید خواهد شد.

 به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛حجت الاسلام محمد مقصودی ،مدیر مرکز ارتباطات و امور رسانه‌ای مقاومت اسلامی نجبا، در مراسم رونمایی از مستند «هفده» که شامگاه شنبه در تالار آیه مدرسه اسلامی هنر قم با حضور خانواده شهید حسن کریدی برگزار شد، گفت: نجبا در سه سال اخیر فعالیت‌های سیاسی، رسانه‌ای و فرهنگی را در ایران انجام داده است و برگزاری این مراسم به مناسبت سالروز تولد این شهید نوجوان نیز از جمله برنامه‌های فرهنگی است.

وی افزود: اولین ویدیو موزیک فارسی مقاومت عراق از سوی مرکز ارتباطات و امور رسانه‌ای نجبا در حال آماده‌سازی است که به زبان‌های دیگر نیز تولید خواهد شد.

مدیر مرکز ارتباطات و امور رسانه‌ای مقاومت اسلامی نجبا گفت: مستند هفده سفارشی نیست و از ابتدای کار این مستند با عنایت امام جواد(ع) و خود این شهید رقم خورده است و در این مراسم از خانواده شهید کریدی تجلیل خواهد شد.

 کارگردان مستند هفده نیز در مراسم رونمایی از «مستند هفده»، مستند شهید نوجوان مدافع حرم شهید حسن کریدی اظهار داشت: ایده ساخت مستند هفده در حرم امام جواد(ع) به ما رسید و این شهید عراقی در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

حجت الاسلام محمد مقصودی گفت: او که می‌توانست نوجوانی خود را در فضای غیر از جنگ و مبارزه انتخاب کند و او در سن ۱۴ سالگی اسلحه به دست گرفت و این مسیر را انتخاب کرد.

وی افزود: امثال حسن کریدی به برکت انقلاب اسلامی در کشورهای مختلف وجود دارند و ایده و عقیده آنها همانند بچه‌های هیأتی و بسیجی ایرانی بود.

کارگردان مستند هفده ابراز داشت: وقتی در مورد ولایت فقیه و نابودی اسرائیل با خانواده شهدا صحبت می‌کردیم همان دیدگاه و آرمان انقلاب اسلامی را مطرح می‌کردند.

پدر شهید حسن کریدی نیز در این مراسم بیان کرد: این شهید از جوانان نسل اولی بود که حرکت نجبا در عراق را تشکیل دادند.

وی گفت: این شهید مدافع حرم در عملیات‌های زیادی در عراق حضور داشت اما آرزو داشت در سوریه و در دفاع از حرم حضرت زینب(س) به شهادت برسد.

پدر این شهید عراقی بیان داشت: شهید حسن بار اول به حلب رفت و پس از آن یک سال در عراق جنگید و در بار دوم اعزام به سوریه به شهادت رسید.

وی همچنین گفت: وقتی آیت الله العظمی سیستانی فتوای جهاد دادند حسن کریدی هم به جنگ رفت و حسن تنها فرزندم بود و همه نیازهایش را فراهم کرده بودیم و مشکل مالی نداشت.

پدر این شهید افزود: شهید کریدی سال ۲۰۱۴ وارد سوریه و حلب شد و آرزو داشت در دفاع از حرم حضرت زینب(س) شهید شود و معتقد بود حرم اهل بیت(ع) تنها عراق نیست.

وی ادامه داد: امیدوارم نوجوانانی که در آینده این کار را خواهند دید به این برسند که می‌توان هدف بزرگی داشت هر چند سن انسان کم باشد.

انتهای پیام/ح

مستند «هفده» در قم رونمایی شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.