سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استیلی: قهرمانی پرسپولیس در افزایش روحیه بازیکنان در آسیا موثر است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قهرمانی پرسپولیس در افزایش روحیه بازیکنان این تیم در لیگ قهرمانان آسیا کمک زیادی می کند.

حمید استیلی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره قهرمانی زودهنگام پرسپولیس در لیگ برتر اظهار کرد: پرسپولیس چند هفته قبل می توانست قهرمانی خود را مسجل کند اما این قهرمانی به تعویق افتاد. به هر حال کسب قهرمانی در افزایش روحیه بازیکنان در لیگ قهرمانان آسیا کمک زیادی می کند.

او ادامه داد: پرسپولیس بازی سختی برابر السد قطر دارد و اگر این بازی را پیروز نشود در مرحله بعد با الاهلی عربستان روبرو می شود. به هر حال در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا جای اشتباه نیست چرا که یک اشتباه منجر به حذف پرسپولیس در این رقابت ها می شود.

بازیکنان فعلی پرسپولیس باید حفظ شوند 

استیلی درباره عوامل قهرمانی پرسپولیس بیان کرد:  در اختیار داشتن ابزار لازم که شامل بازیکنان می شوند. دوم: پرسپولیس باید بازیکنان فعلی خود را حفظ کند چرا که برانکو شناخت خوبی از نحوه بازی بازیکنان بدست آورده است. سوم: هواداران پرسپولیس همواره از تیم محبوب خود حمایت کردند. چهارم: رسانه ها نقش مهمی در قهرمانی داشتند. پنجم: مدیریت و اعضای هیئت مدیره پرسپولیس که در این قهرمانی سهم داشتند.

برانکو شاخه ای از زنجیره موفقیت های پرسپولیس است 

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره نقش برانکو در قهرمانی تصریح کرد: برانکو هم شاخه ای از زنجیره موفقیت های پرسپولیس است که او کمک زیادی کرد تا این تیم قهرمان شود. برانکو 3 سال است که در پرسپولیس مربیگری می کند و نحوه بازی سرخپوشان پایتخت نشان می دهد که هواداران از عملکرد برانکو رضایت دارند. البته توقعات در بازی های اخیر بالا رفته بود و هواداران خواستار ارائه بازی های چشم نواز از تیم محبوب خود بودند.

باید به فلسفه برانکو احترام بگذاریم 

او درباره استفاده نکردن برانکو از مسلمان و منشا بیان کرد: به هر حال تفکر برانکو این بود که از این 2 بازیکن استفاده نکند. سرمربی پرسپولیس هر سال این کار را انجام می دهد و از رضائیان در مقطعی استفاده نکرد. فلسفه برانکو این است و باید به آن احترام بگذاریم. شاید نظم و انضباط در این موضوع تاثیر گذار است اما ما نمی توانیم قضاوت زود هنگامی داشته باشیم. مسلمان بازیکن خوبی است و پرسپولیس برای موفقیت به این بازیکن نیاز مبرم دارد.

حفظ قهرمانی  از کسب آن سخت تر است 

استیلی درباره راهکارش برای ادامه قهرمانی های پرسپولیس بیان کرد: حفظ قهرمانی از کسب آن سخت تر است و این موضوع مستلزم این است که نقاط ضعف پرسپولیس پوشش داده شود و بازیکن جدیدی جذب شود. البته با توجه به محرومیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس نمی تواند بازیکن بگیرد و باید این بازیکنان حفظ شوند. انگیزه بازیکنان هم باید افزایش یابد و حمایت هواداران هم در این مسئله مهم است.

هیچ تیمی تمدید قراردادها را به تعویق نمی اندازد 

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس گفت: مدیریت تیم باید از فوتبال روز دنیا الگو برداری کند. هیچ تیمی در جهان نمی گذارد قرارداد بازیکنان به پایان برسد و بعد برای تمدید قرارداد با آنها مذاکره کند. البته مسئولان پرسپولیس قرارداد برانکو را خیلی سریع تمدید کردند اما تمدید قرارداد بازیکنان به دغدغه هواداران تبدیل شده است که کدامیک می مانند یا از این تیم جدا می شوند.

او ادامه داد: بازیکنان پرسپولیس می دانند که هیچ تیمی بهتر از پرسپولیس نیست و این تیم بیشترین هوادار دارد. البته تعصب به تیم در سال های گذشته وجود داشت اما اکنون پول حرف اول را می زند.

استیلی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم قهرمانی پرسپولیس استمرار داشته باشد و این تیم نتایج لازم در بازی های لیگ قهرمانان آسیا بگیرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.