سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۴۰ میلیارد ریال به راه دیلم بهبهان اختصاص یافت

سرپرست فرمانداری دیلم استان بوشهر گفت: ۴۰ میلیارد ریال اعتبار به منظور تکمیل جاده دیلم به بهبهان در استان خوزستان اختصاص یافت که از این میزان ۳۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و مابقی از استان تامین شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمد طاهری گفت: اعتبار تامین شده برای تکمیل حذف پیچ‌های خطرناک و باند دوم این محور با اولویت انتهای چهاربانده کنونی تا محدوده کوهستانی به طول هفت کیلومتر است که در سال جاری اجرایی می‌شود.

وی اضافه کرد: توسعه زیرساخت‌های این شهرستان ازجمله راه از مطالبه‌های بحق مردم این شهرستان است که در دستور کار قرار گرفت و با پیگیری‌های به عمل آمده نتایج خوبی بدست آمده است.

سرپرست فرمانداری دیلم اظهارکرد: در دیدار با مدیران کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و راه و شهرسازی استان بوشهر بر ضرورت تسریع در تامین اعتبار برای تکمیل محور دیلم به بهبهان تاکید و آنان درپیگیری تامین اعتبار آن مجدانه همکاری و تلاش کردند.

وی از استاندار و مدیران کل راه و شهرسازی و راهداری و حمل ونقل استان بوشهر و نماینده حوزه انتخابیه در زمینه اهتمام و پیگیری تخصیص اعتبار برای راه دیلم به بهبهان قدردانی کرد.

انتهای پیام/م

اختصاص ۴۰ میلیارد ریال به راه دیلم بهبهان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.