سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجهیز ارتش روسیه به سامانه جدید پدافند هوایی اس-۴۰۰

فرمانده نیروی هوافضای روسیه اعلام کرد در سال ۲۰۱۸ انواع جدیدی از سامانه پدافند هوایی اس-۴۰۰ تریومف این کشور به بهره‌برداری خواهند رسید.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، ژنرال «سرگئی سوروکین»، فرمانده نیروی هوافضای روسیه روز یکشنبه اعلام کرد سه نوع جدید از سیستم دفاع هوایی اس-400 تریومف در سال 2018  در نیروی هوافضای روسیه وارد مرحله عملیاتی  خواهند شد.

ژنرال سوروکین در جمع خبرنگاران اعلام کرد سیستم دفاع هوایی پیشرفته تریومف، سیستم‌های دفاع هوایی اس-300، سیستم‌های موشکی ضد هوایی پانتسیر اس و سیستم‌های اسلحه در بخش موشک ضد هوایی  در مرحله عملیاتی قرار دارند.

او در ادامه افزود: تنها در سال 2017 چهار نوع جدید از موشک‌های ضد هوایی با سامانه اس 400 تریومف تجهیز شدند.

این ژنرال نیروی هوایی روسیه افزود: سه سامانه اس-400 دیگر در سال 2018 وارد مرحله عملیاتی خواهند شد.

سوروکین به خبرنگاران گفت: پنج نوع موشک ضد هوایی مجهز به سامانه‌های اس-400 تریومف سبب تجهیز دفاع هوایی مسکو و مناطق صنعتی اصلی روسیه شده‌اند.

فرمانده نیروی هوافضای روسیه در این گفتگو اعلام کرد: وظیفه دفاع هوایی از مسکو و مناطق صنعتی اصلی کشور برعهده واحد عملیات ویژه دفاع موشکی و هوایی در نیروی هوافضای روسیه است.

سوروکین افزود: در حال حاضر پنج موشک ضد هوایی مجهز به جدیدترین سامانه‌های دفاع هوایی اس-400 تریومف به حفاظت از دفاع هوایی این مناطق کمک می‌کنند.

سامانه پدافند هوایی اس-400 تریومف نسل جدیدی از سیستم موشکی زمین به هوای روسیه است و قادر به حمل سه نوع مختلف موشک است که توانایی تخریب اهداف هوایی در بُردهای کوتاه تا بی‌نهایت بلند را دارند. این سامانه برای ردگیری و نابود کردن اهداف مختلف هوایی از هواپیماهای شناسایی تا موشک‌های بالستیک بکار می‌رود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.