سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قنبری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

برخی کشورهای مرتجع منطقه دشمنان تاریخی خود را فراموش کرده‌اند/ سیاست‌های اخیر عربستان نشانه خام اندیشی سردمداران این کشور است

عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری گفت: متاسفانه برخی از کشورهای عرب منطقه دشمنان تاریخی خود در منطقه را فراموش کرده‌اند.

داریوش قنبری عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به کشتار مردم مظلوم فلسطین از سوی رژیم نامشروع صهیونیستی در "راهپیمایی بازگشت"، اظهار کرد: با مواضعی که عربستان و هم پیمانانش در قبال رژیم صهیونیستی گرفته‌اند قطعا جسارت این رژیم در مورد سرکوب فلسطینی‌ها بیشتر می‌شود.

وی با بیان اینکه متاسفانه ملت فلسطین در میان اعراب دیگر حامیان چندانی ندارند، گفت: اینکه اعراب به سمت سازش و همکاری با رژیم صهیونیستی پیش می‌روند در واقع به معنای به رسمیت شناختن این رژیم جنایتکار است.

عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری تصریح کرد: به رسمت شناختن رژیم صهیونیستی موجب تداوم اعمال خصمانه آنان نسبت به مردم مظلوم فلسطین می‌شود و به نوعی مجوزی برای تقویت سیاست‌های غیر انسانی‌ آنان است.

قنبری تصریح کرد: سرکوب‌گری‌های جدید رژیم صهیونیستی علیه فلسطین با چراغ سبز عربستان و هم پیمانان او انجام می‌شود و متاسفانه برخی از کشورهای عرب منطقه دشمنان تاریخی خود در منطقه را فراموش کرده‌اند.

وی با اشاره به پشتیبانی و حمایت کشورمان از حقوق مردم فلسطین، اظهار کرد: در وضعیتی که انتظار می‌رفت اعراب در کنار ایران به حمایت از فلسطین بپردازند متاسفانه اینگونه نشده است.

عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری تاکید کرد: حمایت برخی کشورهای مرتجع منطقه از رژیم صهیونیستی قطعا خطای استراتژیک آنان است و در آینده باید در قبال مردم فلسطین و اشتباهی که مرتکب شدند، به ملت‌ها پاسخگو باشند.

قنبری گفت: سیاست‌های اخیر عربستان نشانه خام اندیشی سردمداران اوست و میلیاردها دلار هزینه می کنند تا سیاست‌های ایران هراسی را در منطقه پیش ببرند.

وی با اشاره به سکوت مجامع بین‌المللی در قبال اعمال رژیم صهیونیستی، بیان کرد: یکی از دلایل این سکوت به کم توجهی، افت حمایت‌های منطقه‌ای و کنار آمدن برخی کشورها با کشتار ملت فلسطین برمی‌گردد.

عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری تاکید کرد: مجامع بین‌المللی نباید چشم خود را روی اعمال رژیم صهیونیستی ببندد چرا که این رژیم حقوق هزاران کودک، زن و مرد را پایمال کرده است و دهه هاست جنایت‌های بسیاری در حق آنان انجام می‌دهد.

 انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.