دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین گفت: رفتار سردمداران آل سعود نشان دهنده جهل سیاسی آنان است که با بی خردی دست به اقداماتی غیر انسانی می زنند.

ابوالقاسم رئوفیان دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به کشتار مردم مظلوم فلسطین از سوی رژیم نامشروع صهیونیستی در "راهپیمایی بازگشت"، اظهار کرد: هیچ قلم و زبانی قادر نیستند جنایات‌های رژیم کودک کش صهیونیستی را به تصویر بکشند.

وی با اشاره به سکوت تاسف بار دولت های غربی و کشورهای به اصطلاح عربی در قبال این جنایت‌ها، گفت: رژیمی همچون آل سعود در گذشته به صورت پنهانی با صهیونیست ها در ارتباط بودند و امروز خود به ارتباط اعتراف و علنی از صهیونیست ها حمایت می‌کنند.

دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین تاکید کرد: رفتار سردمداران آل سعود نشان دهنده جهل سیاسی آنان است که با بی خردی دست به اقداماتی غیر انسانی می زنند.

رئوفیان اضافه کرد: در جنایت های صهیونیست ها رد پای عربستان کاملا آشکار است و مقامات این کشور پاسخ اعمال خود را دریافت خواهند کرد.

وی با اشاره به اظهارات اخیر ترامپ مبنی بر اینکه باید هزینه حضور سربازان آمریکا در سوریه را عربستان بپردازد، گفت: این اظهارات ترامپ بیش از گذشته حقارت سردمداران آل سعود را آشکار می کند.

دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین گفت: ولیعهد تازه به دوران رسیده سعودی چشم خود را بر دهه ها جنایات رژیم غاصب و كودک کش صهیونیستی بسته است و در خیانتی آشکار از همسويی كشورش با این رژیم نامشروع دم می زند.‏‎

رئوفیان سياست های رژیم آل سعود را غم انگيز خواند و بیان کرد: به طور قطع این اقدامات لکه ننگی بزرگ برای عربستان و هم پیمانان او خواهد بود.

وی همچنین در ادامه از برگزاری پنجمین کنگره تشکل متبوعش در 4 خرداد خبر داد و گفت: در نشست شورای مرکزی در اواخر فروردین نسبت به اصلاحات اساسنامه اقدام می‌کنیم و در کنگره 4 خرداد آن را به تصویب اعضا می‌رسانیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار