سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باشگاه ذوب‌آهن سرآمد باشگاه‌ها در حمایت از کالای ایرانی

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: این باشگاه از حدود ۴ سال پیش به حمایت کالاهای ایرانی پرداخته و به نوعی در این مسئله در کشور سرآمد است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سعید آذری درباره نامگذاری سال 97 و حمایت باشگاه ذوب‌آهن از کالاهای ایرانی اظهار داشت: باشگاه ذوب‌آهن سرآمد باشگاه‌ها در حمایت از کالای ایرانی به شمار می‌رود و در 3 الی 4 سال گذشته از کالای ایرانی استفاده کرده و برای آن اهمیت بسیاری قائل بوده است.

وی افزود: تیم ذوب‌آهن در حال حاضر از یکی از نشان های تولیدی خوب داخلی استفاده می‌کند و باید در این مسئله از مالک این نشان تولیدی قدردانی کرد که بهترین امکانات ورزشی تولید ملی را در اختیار ورزش قرار می‌دهد در حالی که می‌توانست همانند بسیاری دیگر در خارج از کشور با سود بیشتر کسب درآمد کند.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان خاطرنشان کرد: ما در سال‌های گذشته نیز به کالای ایرانی اعتماد کردیم و مطمئن باشید در سال حمایت از کالای ایرانی نیز از کالای داخلی در باشگاه ذوب‌آهن حمایت می‌کنیم، یکی از راه‌های رسیدن به خودکفایی در حوزه ورزش این است که از کالای داخلی استفاده کنیم.

به گفته آذری ، باشگاه ذوب‌آهن تا حدودی یک باشگاه خصوصی به شمار می‌رود و از کالای ایرانی حمایت می‌کند، اما سوال اینجاست که باشگاه‌های دولتی زیر نظر وزارت ورزش چه اقدامی برای حمایت از تولید کالای ایرانی داشته‌اند، بسیاری از آن‌ها لباس‌های ترکیه ای و دیگر نشان های تجاری خارجی را استفاده کرده‌اند.

به اعتقاد این مدیر ورزشی اگر قرار است در این زمینه اتفاقی رخ دهد باشگاه‌های که 100 درصد دولتی هستند و زیر نظر مستقیم وزارت ورزش کار می‌کنند باید در این زمینه قدم بردارند و از کالای داخلی و ملی حمایت کنند.

 

انتهای پیام/م

 

نظرمدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان درباره شعار سال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.