سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت توجه به مطالبات میلیاردی بانک‌ ها در مازندران

مطالبات ۳۱ هزار میلیارد ریالی بانک‌ های مازندران وصول شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمد اسلامی استاندار مازندران در جلسه شورای هماهنگی بانک‌ ها بر وصول مطالبات ۳۱ هزار میلیارد ریالی بانک‌ های مازندران و قرار دادن آن در چرخه اقتصادی تاکید کرد و گفت: نظام بانکی نیازمند یک تحول اساسی است و پاسخگویی به جامعه، نقش مهم بانک‌ ها است.

وی پشتیبانی از فرصت‌های سرمایه گذاری و توسعه‌ ای را از جمله ماموریت‌ های مهم بانک‌ها برشمرد و با تاکید بر اینکه فرصت منابع باید توسعه محور شود، افزود: شتاب بخشیدن به روند توسعه نیازمند هم‌ گرایی، همفکری و همکاری در سطوح مختلف و نگاه یکپارچه کاری است.

استاندار مارندران  با بیان اینکه سهم بازار و سهم فرصت‌ ها، امروزه برای بانک‌ ها تعیین‌ کننده است، گفت: با روش‌ های گذشته نمی‌ توان نظام بانکی را به‌ درستی تداوم بخشید و باید فرصت‌ های کاری را شناسایی و براساس آن‌ ها بهنگام پاسخگویی و خدمت کرد.

اسلامی با بیان اینکه باید تصویرسازی دقیقی از طرح های توسعه‌ ای استان و طرح‌ های دارای بازدهی اقتصادی داشت، افزود: پشتیبانی از طرح‌ های استان به عنوان محرک‌ های اقتصادی در سال ۹۷ نیازمند منابع و نقش آفرینی هر یک از بخش‌ها است و بانک‌ها نیز باید سهم خود را در این زمینه مشخص و ایفا کنند.

وی با اشاره به اینکه بانک‌ها باید برای تحقق هدف‌گذاری‌ های کلان استان نقش مهمی دارند، گفت: بانک‌ های مازندران می‌ توانند برای رونق کسب و کار، تقویت اشتغال و اجرای طرح‌هایی که بازگشت سرمایه را تضمین می‌کند، بسیار کمک کنند.

استاندار مازندران بر نقش موثر بانک‌ها در فعال کردن واحد‌های تولیدی نیمه فعال و دارای مشکل تاکید کرد و افزود: مشارکت در اتمام طرح‌ های نیمه تمام استان از دیگر مأموریت‌ های بانک‌ ها است.

اسلامی با بیان اینکه مدل‌ های توسعه‌ ای استان باید برنامه محور شوند، گفت: بیکاری مهم‌ترین دغدغه استان است و باید موانع چرخه فعالیت را برطرف کرد.

انتهای پیام/ م

وصول مطالبات ۳۱ هزار میلیارد ریالی بانک‌ های مازندران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.