سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف تخلف ۶۳ میلیارد ریالی واحدهای اقتصادی متخلف در طرح نظارتی ایام نوروز

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: تخلف ۶۳ میلیارد ریالی واحدهای اقتصادی متخلف در طرح نظارتی ایام نوروز کشف شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، علی باخرد افزود: با اجرای طرح ویژه نظارتی نوروز ۹۷ در سطح استان، واحد‌های اقتصادی متخلف، به پرداخت ۶۳ میلیارد ریال جریمه محکوم شدند.

وی تصریح کرد: از ۱ اسفندماه ۹۶ تا ۱۵ فرودین ۹۷ طرح ویژه نظارتی نوروز اجرا شد و در آن پنجاه و هفت هزار و ۸۰۸ مورد بازرسی انجام و تخلف چهار هزار و ۳۲۵ واحد به ارزش ۶۳ میلیارد ریال، محرز شد که از این تعداد، چهل و پنج هزار و ۱۸ مورد بازرسی با ۳۴۸۴ واحد متخلف به ارزش ۵۳.۵ میلیارد ریال، مربوط به شهرستان مشهد بوده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی افزود: در این مدت، ۱۹۰۴ مورد شکایت مردمی در سطح استان دریافت شد که ۱۷۱۶ آن مربوط به مشهد بوده است و در مجموع با بررسی‌های صورت گرفته، مبلغ ۲ میلیارد و ۴۱۷ میلیون ریال به شاکیان برگشت داده شده است.

باخرد با اشاره به اینکه بازرسی‌ها توسط بازرسان این سازمان، اتاق اصناف، شعب تعزیرات حکومتی و همکاری کارشناسان و بازرسان دامپزشکی، مراکز بهداشت، تاکسیرانی و حمل و نقل انجام شده است تصریح کرد: عمده بازرسی‌ها در حوزه کالا‌ها و خدمات اولویت دار شامل آرد و نان، برنج، رستوران‌ها و مراکز اقامتی، مواد پروتئینی، میوه و شیرینی و آجیل انجام شده است.

انتهای پیام//ف. غ
 

اجرای طرح ویژه نظارتی نوروز ۹۷ در سطح خراسان رضوی

برچسب ها: صنعت ، نوروز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.