مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف مشهد از شناسایی و برخورد با 134 واحد صنفی متخلف در مدت اجرای طرح ویژه نظارتی شب یلدا خبر داد.

شناسایی 134 واحد صنفی متخلف در مشهدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ احسان اصولی افزود: طرح ویژه بازرسی و نظارت بر بازار شب یلدا از 24 تا 30 آذر در سطح کلانشهر مشهد اجرا شد.
وی گفت: در چارچوب اجرای این طرح بازرسی از واحدهای صنفی اتحادیه های میوه و تره بار، آجیل و خشکبار، شیرینی فروشان و کلی فروشان میوه در سطح میادین تشدید شد.
مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف مشهد به فعالیت پنج پایگاه فعال بازرسی در سطح شهر مشهد در طول اجرای این طرح اشاره کرد و افزود: همچنین 60 بازرس و ناظر در قالب 30 گروه بازرسی اجرای طرح ویژه نظارتی شب یلدا را در مشهد بر عهده داشتند.
اصولی گفت: در طول مدت اجرای طرح هزار و 575 مورد گزارش تخلف دریافت شد که در بازرسیهای نظارتی تخلف 134 واحد احراز شد و با آنان برخورد لازم صورت گرفت.
وی افزود: بیشترین تخلفات به ترتیب گرانفروشی، درج نکردن قیمت و فقدان صدور صورت حساب برای مشتری بوده است.
مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف مشهد ارزش ریالی جریمه تخلفات را 343 میلیون ریال برای واحدهای متخلف اعلام کرد و گفت: طرح ویژه بازرسی و نظارت بر بازار شب یلدا در مشهد با همکاری مشترک اتحادیه های تحت نظارت ویژه این طرح و تعزیزات حکومتی مشهد انجام شد.
انتهای پیام// م.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.