سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کریمی اصل در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

پرداخت بیش از 33 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه کارگشایی به نیازمندان در سال 96

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان تهران از پرداخت 33 میلیارد و 755 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه کارگشایی به نیازمندان در سال 96 خبر داد.

علی کریمی اصل معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عملکرد این نهاد در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه کارگشایی به نیازمندان در سال 96 را مطرح کرد.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه یکی از سرفصل‌های حمایتی کمیته امداد پرداخت تسهیلات کارگشایی به مددجویان و نیازمندان است، گفت: در سال 96، 33 میلیارد و 755 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه کارگشایی به نیازمندان پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه این مبلغ به 12 هزار نفر پرداخت شده است، ادامه داد: سقف پرداخت این تسهیلات 5 میلیون تومان است که براساس نیاز خانوارها به آن‌ها پرداخت می‌شود.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان تهران افزود: تأمین هزینه‌های درمانی، اعطای وام به محکومان دیه و جرائم غیر عمد، کمک هزینه خرید و تأمین مسکن، کمک خرید لوازم منزل، ودیعه مسکن، پرداخت بدهی، هزینه‌های تحصیلی و کمک هزینه ازدواج از موارد پرداخت وام کارگشایی است.

کریمی اصل با بیان اینکه تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی از طریق صندوق امداد ولایت به متقاضیان پرداخت می‌شود، ابراز امیدواری کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم با مشارکت خیران شرایط مناسبی را برای رفع مشکل نیازمندان از طریق صندوق امداد ولایت فراهم کنیم.

وی یادآور شد: مددجویان معیشت بگیر، تک و چند خدمتی، فرزندان مددجو و همچنین سایر نیازمندان می‌توانند از وام قرض‌الحسنه صندوق امداد ولایت بهره‌مند شوند.

 انتهای پیام/

پرداخت 34 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه کارگشایی به نیازمندان استان تهران در سال 96

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.