سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش 313 درصدی سرمایه گذاری در گناباد

رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت گناباد گفت: میزان سرمایه گذاری در بخشهای مختلف صنعتی و معدنی این شهرستان در سال 96 با افزایش 313 درصدی به دو هزار و 487 میلیارد ریال رسید .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ؛ هادی ایزدی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گناباد گفت:  510 نفر فرصت شغلی در واحدهای تولیدی صنعتی و معدنی گناباد در سال 96 ایجاد شد که این میزان در مقایسه با سال ماقبل 62 درصد افزایش یافت.

 

وی افزود : شش هزار و 437 تن کالای صنعتی نیز به ارزش دو میلیون و 870 هزار دلار طی پارسال از شهرستان گناباد به 17 کشور صادر شد که این میزان صادرات 17 درصد افزایش نشان می دهد.

 

ایزدی ادامه داد : برای رفع موانع تولید و ارتقاء و رشد تولید صنعتی 11 پروانه بهره برداری با سرمایه گذاری 82 میلیارد ریال و اشتغال مستقیم 80 نفر در کارگروههای تسهیل اقتصاد مقاومی و کمیسیونهای کار و کارگری بررسی و 16 واحد متقاضی برای دریافت 113 میلیارد ریال تسهیلات معرفی شدند.

 

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گناباد گفت:  همچنین 13 طرح نیمه تمام صنعتی به مبلغ 440 میلیارد ریال برای بهره گیری از تسهیلات طرح رونق تولید و صندوق توسعه روستایی معرفی شدند که تاکنون 226 میلیارد ریال آن به متقاضیان پرداخت شده است.

 

وی ادامه داد: پنج پروانه بهره برداری معدنی با سرمایه گذاری 20 میلیارد ریال طی سال 1396 در گناباد صادر شد و میزان ذخیره مواد معدنی این شهرستان از 30 میلیون به 33 میلیون تن افزایش یافت.

 

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گناباد گفت:  44 مورد تسهیلات به مبلغ 4/4 میلیارد ریال طی همین مدت برای بافندگان فرش دستباف در این شهرستان صادر که با پرداخت آنها برای 70 نفر اشتغال مستقیم ایجاد شد.

 

انتهای پیام // ف.م

 

افزایش 62 درصدی فرصت شغلی در واحدهای تولیدی صنعتی و معدنی گناباد

برچسب ها: صنعت ، معدن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.