سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید بر توجه جدی به صنعت گردشگری شهرستان هشترود

فرماندار شهرستان هشترود بر توجه جدی به صنعت گردشگری در هشترود تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛امینیان فرماندارهشترود در جلسه مشترک با شورای شهر توجه جدی به صنعت گردشگری در هشترود شد و گفت: با توجه به نامگذاری سال جاری به نام حمایت از کالای ایرانی، باید از صنعت گردشگری حمایت کنیم، زیرا این صنعت ایرانی‌ترین است.

وی افزود:باید از ظرفیت‌های منطقه استفاده کرد و با شناسایی وضع موجود، وضعیت مطلوب را به کار گرفت و از فرصت‌های به دست آمده برای توسعه منطقه تمام تلاش خودرا به کار گرفت.

وی افزود: امید به زندگی در میان مردم هشترود نسبت به سایر شهر‌ها کم است، زیرا تا به حال کاری اساسی برای آبادانی منطقه صورت نگرفته است.

امینیان  اظهار داشت: در آمد پایدار ایجاد کردن، جز وظایف لاینفک شوراست و باید اعضای شورای شهر برای تدوین در آمد پایدار از جان مایه بگذارند و به صورت شبانه روزی تلاش کنند و اختلافات را کنار بگذارند.

امینیان ادامه داد: شورا نباید تسلیم شرایط و جوسازی‌ها شود، زیرا در این صورت شکست را تجربه خواهد کرد، اما باید از نظر کارشناسان در رابطه با توسعه شهری بهره ببرد و در نهایت تصمیم نهایی را اعضای شورا بگیرند.

وی با بیان اینکه شورا باید ارزش آفرینی کند؛ گفت: جا‌هایی که ارزش ندارند باید ازطرف اعضای شورا شناسایی شده و ارزش گذاری شوند تا از این طریق برای شهرداری در آمد پایدار ایجاد شود.

وی افزود: قوانین حاکم در منطقه به شدت سرمایه گریز است و سرمایه گذاران را فراری می‌دهد و باید این قوانین اصلاح شوند تا برای سرمایه گذاران مشکلی ایجاد نشود.

وی به پیگیری برای احداث تصفیه خانه فاضلاب شهری اشاره کرد و گفت: زباله‌هایی که در منطقه تولید میشود باید به کمپوست تبدیل شده و برای شهرداری منبعی برای در آمد باشد.

شقاقی پور رئیس شورای شهر هشترود نیز در این جلسه خاطر نشان کرد: افزایش بودجه شهرداری مشکلاتی داشت که حل و فصل شد و سعی ما بر این خواهد بود که با حمایت از شهردار، منطقه را به سوی پیشرفت و آبادانی سوق دهیم.

وی گفت: در سال ۹۷ باید از تمامی ظرفیت‌های موجود بهره ببریم و در جهت عمران و آبادانی هشترود به کار گیریم.

محمدی شهردار هشترود نیز در این جلسه خاطر نشان کرد: کارکنان شهرداری با تلاش شبانه روزی خود در جهت تنظیف شهر تلاش میکنند و توانستند با جمع آوری روزانه ۶۸ تن زباله در ایام عید، شهر را تمیز نگه دارند.

وی ادامه داد: محوطه مخابرات هشترود برای سرمایه گذاری با شراکت پیمانکار، شرکت مخابرات و شهرداری، یک چک طلایی و برگ برنده برای شهرداری می‌باشد و باید از این ظرفیت به نحو احسنت استفاده کرد.

وی افزود: اجرای طرح تفصیلی در شهرداری هشترود لازم الاجرا ست و باید اجرا شود.

 

انتهای پیام/ش

شورا نباید تسلیم شرایط و جوسازی‌ها شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.