مدیر و قائم مقام مدیرعامل در مرکز خداآفرین گفت:تا پایان ۱۰ فروردین ۹۷ تعداد ۷۰۰ نفر در مجتمع اقامتی خداآفرین اسکان یافته‌اند.

اسکان ۷۰۰ نفر در مجتمع اقامتی خداآفرینبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛نیافر مدیر و قائم مقام مدیرعامل در مرکز خداآفرین گفت: تا پایان ۱۰ فروردین ۹۷ تعداد ۷۰۰ نفر در مجتمع اقامتی خداآفرین اسکان یافته‌اند و مدارس این منطقه نیز آمار اسکان روزانه ۱۲۰ نفر را ثبت کرده‌اند.

مدیر و قائم مقام مدیرعامل در مرکز خداآفرین گفت: استقبال گردشگران نوروزی از بوم گردی عشایری و تور‌های طبیعت گردی خداآفرین افزایش یافته است.

وی با اعلام این خبر گفت: کمپ عشایر با هدف بوم گردی عشایری در سایت قایقرانی خداآفرین برپا شده است و در صورت استقبال گردشگران و مسافران این کمپ به طور دائمی فعالیت خواهد کرد.

وی اظهار کرد: نوروز امسال برنامه‌های متنوعی همچون اجرا‌های زنده موسیقی عاشیقی در ۴ نوبت، تور‌های طبیعت گردی در ۳ نوبت، همایش پیاده روی و مسابقات بومی محلی در مرکز خداآفرین انجام گرفته است.

نیافر تاکید کرد: محوریت برنامه‌های خداآفرین بر پایه صنعت گردشگری تنظیم شده است و این منطقه به دلیل همجواری با برخی از جاذبه.‌های گردشگری استان همچون جنگل‌های ارسباران و زیبایی‌های طبیعی، پتانسیل بالایی در این زمینه دارد.

وی با اشاره به روند اجرایی ثبت جهانی جنگل‌های ارسباران، خاطرنشان کرد: در صورت اتمام ثبت جهانی این جنگل‌ها، خداآفرین و ظرفیت‌های گردشگری این منطقه به جهانیان معرفی خواهد شد.

نیافر در ادامه گفت: تفرجگاه سد خداآفرین و پل‌های تاریخی خداآفرین، بیشترین بازدید را در بین آثار طبیعی و تاریخی منطقه داشته اند.

 

انتهای پیام/ش

استقبال گردشگران نوروزی از بوم گردی عشایری و تور‌های طبیعت گردی خداآفرین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.