سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمبود فضای آموزشی در مناطق روستایی و عشایری دستگردان

مدیر آموزش و پرورش دستگردان از کمبود فضای آموزشی در مناطق روستایی و عشایری دستگردان خبر داد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛علی غلامی مدیر آموزش و پرورش دستگردان در آستانه برگزاری بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز با اشاره به اینکه در مناطق عشایری و روستایی این بخش با کمبود فضای آموزشی روبرو هستیم،از خیرین مدرسه ساز خواست به نیازهای آموزشی این منطقه توجه ویژه کنند.


وی افزود:در بخش دستگردان  هزار و 980 دانش آموز در مقاطع مختلف در حال تحصیل هستند.

 

غلامی گفت:تناسب فضای آموزشی در دستگردان وجود دارد اما در برخی از مناطق روستایی و عشایری با کمبود فضای آموزشی روبه رو هستیم.


 مدیر آموزش و پرورش شهر دستگردان با بیان اینکه در سه سال گذشته قدم خیرین مدرسه ساز به این بخش باز شده است،افزود:در حال حاضر در مناطق عشایری و روستایی سه مدرسه به همت خیرین مدرسه ساز در حال ساخت است.


 وی اظهار کرد:در مناطق عشایری و روستایی نیازمند مدارس تک کلاسه و دو کلاسه هستیم که این مهم با توجه به کمبود منابع دولتی می تواند به همت خیرین مدرسه ساز برطرف شود.


غلامی با اشاره به اینکه در سطح شهر دستگران با کمبود تجهیزات در برخی مدارس و فضای فرسوده روبه رو هستیم،عنوان کرد: باید بازسازی و نوسازی مدارس در سطح شهر و مناطق روستایی انجام شود.


خیرین مدرسه ساز همانگونه که به ساخت مدارس همت میکنند؛ می طلبد در تعمیر و تجهیز مدارس نیز همکاری لازم را انجام دهند.


مدیر آموزش و پرورش شهر دستگردان با بیان اینکه در سطح شهر دستگران خانواده های محروم زیادی وجود دارند،گفت:با توجه به خشکسالی های متوالی در کل منطقه و کمبود اعتبارات دولتی لازم است خیرین مدرسه ساز مشارکت لازم در عرصه غذایی دانش آموزان شبانه روزی نیز داشته باشند.


وی یادآورشد:برخی خانواده های محروم حتی نمی توانند پوشاک دانش آموز را تهیه کنند و خیرین می توانند به سمت کمک به دانش آموزان در زمینه های تهیه پوشاک نیز همکاری کنند.

انتهای پیام/غ

دستگردان با کمبود فضای آموزشی رو به رو است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.