سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر دادگستری آلمان: «فیسبوک» باید قوانین اروپا را اجرا کند

کاتارینا بارلی وزیر دادگستری آلمان گفت، شبکه اجتماعی فیسبوک باید قوانین اتحادیه اروپا را اجرا کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، کاتارینا بارلی، وزیر دادگستری آلمان گفت، شبکه اجتماعی فیسبوک باید قوانین اتحادیه اروپا را اجرا کند.

کاتارینا بارلی در این باره گفت: «حمایت موثر از اطلاعات کاربران تنها در سطح اروپا می‌تواند اتفاق افتد. امروز ما شاهدیم که اجرای قوانین اتحادیه اروپا در ارتباط با شبکه اجتماعی «فیسبوک» حالتی نسبی به خود پیدا کرده و این مساله‌ای بسیار متاثرکننده است. بی شک قوانین و مقررات حفاظت از اطلاعات که قرار است در ماه مه اجرایی شوند درباره «فیسبوک» و در همه جا نیز به طور کامل و فراگیر اجرا خواهند شد.»

وی افزود: «اصول و مقررات از بین نمی‌روند یا کمرنگ نمی‌شوند و «فیسبوک» یا کلیه مقررات را می‌پذیرد یا آنکه شما نمی‌توانید از شماره کاربری‌اش استفاده کنید. مقررات وضع شده، شفاف و روشن هستند و در این میان «فیسبوک» نیز باید به آن‌ها احترام بگذارد و آن‌ها را رعایت کند.»

وی ادامه داد: «من فکر می‌کنم این درست است که «مارک زاکربرگ» (بنیانگذار، رئیس هیات مدیره و مدیر اجرایی شبکه اجتماعی فیسبوک) در برابر سنای آمریکا شهادت داد و مسئولیت شرکتش را برعهده گرفت. هنوز نمی‌توانم درباره خروجی آن پیش بینی داشته باشم، اما این که از وی سئوال شد، کار خوبی بود.»

گفتنی است فیسبوک اخیرا با رسوایی سوءاستفاده از اطلاعات کاربران برای اهداف تبلیغاتی مواجه شده است.

انتهای پیام/

سخنان وزیر دادگستری آلمان مبنی بر لزوم پایبندی فیسبوک به قوانین اروپا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.