سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار لرستان خبرداد؛

افزایش۱۰۰ درصدی بازدید از قلعه فلک‌الافلاک خرم‌آباد

استاندار لرستان از افزایش ۱۰۰ درصدی بازدید از قلعه فلک‌الافلاک خرم‌آباد درنوروز امسال خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سید موسی خادمی استاندار لرستان گفت: نوروز امسال موفقیت بزرگی نصیب استان شد چرا که این استان در ارزیابی همه شاخص‌های پذیرایی از مسافران نوروزی از جمله تعداد گردشگران، اقامت مسافران نوروزی، بازدید از اماکن تاریخی، امنیت درون شهری و برون شهری مسافران، کاهش تصادفات و تلفات جانی با افزایش بیش از ۳۰ درصد گردشگران وضعیت بسیار خوبی داشت.

وی به افزایش بیش از ۱۰۰ درصدی بازدید از قلعه فلک‌الافلاک در ایام نوروز خبر داد و افزود: این موفقیت نه یک هدف بلکه یک علامت است بنابراین با وحدت، همگرایی و امکانات موجود می‌توان کار‌های بزرگی انجام داد، اما در این زمینه باید تلاش شود تا امکانات و زیر‌ساخت‌ها ارتقاء یابد.

استاندار لرستان به نقش شهرداری، اعضای شورای شهر خرم‌آباد و کارکنان این مجموعه در موفقیت‌های اخیر اشاره و عنوان کرد: شهرداری کار منحصر به فردی انجام داد چراکه متفاوت از دیگر شهر‌های کشور چادر مسافرتی با امکانات اولیه را به صورت رایگان در اختیار مسافران و گردشگران قرار می‌دهد که جای تقدیر دارد.

وی با بیان اینکه این کار شهرداری خاطره خوبی در ذهن مسافران به جا می‌گذارد، بیان کرد: مهمان‌نوازی زیبای مردم لرستان ستودنی است؛ عملکرد مسئولان در حاشیه این موفقیت است چرا که متن کار مردم هستند که با مسافران در ارتباط اند و آنچه که در ذهن مهمانان نوروزی از خرم‌آباد در نوروز ۹۷ باقی می‌ماند خاطره خوش است.

خادمی گفت: امیدواریم این خاطره خوش منجر به تکرار مسافرت‌ها به لرستان و خرم‌آباد و خروجی آن بر درآمد، اقتصاد و بهبود زندگی مردم و ایجاد اشتغال اثر گذار باشد.

انتهای پیام/م

بازدید از قلعه فلک‌الافلاک خرم‌آباد ۱۰۰ درصد افزایش یافت

برچسب ها: میراث فرهنگی ، نوروز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.