سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهمترین رسالت مسئولان حمایت از کالای ایرانی است

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت:مسولان باید از تولید کنندگان حمایت علمی، اقتصادی و فنی داشته باشند و از شرکت‌های در حال ورشکستگی حمایت کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ حجت الاسلام والمسلمین عابدینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته نظارت دقیق مسئولان برای تولید کالای با کیفیت را ضروری دانست و افزود: باید از مبدأ جلوی ورود کالای بی کیفیت به کشورگرفته شود و اقداماتی صورت بگیرد تا در زمان تولید شاخصه‌های کیفیت و استاندارد به خوبی اعمال و در نهایت محصول با کیفیت به بازار عرضه شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین عابدینی اضافه کرد: همانطور که مردم را تشویق می‌کنیم تا کالای ایرانی مصرف کنند، از مدیران و تولید کنندگان نیز می‌خواهیم که حقوق مصرف کنندگان را رعایت کنند و با تولید کالای مرغوب و مورد پسند مصرف کنندگان، مشکلات حوزه اشتغال را برطرف نمایند.

وی در ادامه به روز ملی فن‌آوری هسته‌ای اشاره کرد و گفت: امیدواریم دوران درخشان این عرصه دوباره احیا شود و دشمنان ببینند که ایران هر سال در عرصه فن آوری هسته‌ای حرف جدیدی برای گفتن دارد.

امام جمعه قزوین به قطع رابطه با امریکا بعد از تصرف لانه جاسوسی آمریکایی که با عنوان سفیر و رایزن در ایران به سر می‌بردند اشاره و تأکید کرد: آن‌ها جز جاسوسی کار دیگری نداشتند و الحمدالله جوانان ما در آن مقطع این لانه فساد و جاسوسی را تصرف کردند و بنیانگذار جمهوری اسلامی نیز از این کار جوانان حمایت کردند.

خطیب جمعه قزوین گفت: امام خمینی (ره) با گره زدن تصرف لانه جاسوسی آمریکا با انقلاب اسلامی خواستند بگویند که همانطور که باید مراقب انقلابی که در ۲۲ بهمن به پیروزی رسید باشیم، به همان میزان باید در مورد تصرف لانه جاسوسی و دشمنی با امریکا اهمیت قائل شویم چرا که مخالفت با امریکا، مخالفت با شیطان بزرگ است و زمان نمی‌شناسد.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی افزود: بار‌ها تجربه شده در طول تاریخ که هرکس دشمنی شیطان را جدی نگرفت به شکست، رسوایی و خواری دچار شده است و هرکس دوستی آمریکا را دنبال کرد به وسیله همین سران آمریکا به خواری دچار گردید.

وی اضافه کرد:هر زمانی مسئولان کشور با آمریکا مخالفت کرده اند و مقابل زورگویی آن‌ها ایستادگی کردند، به عزت دست پیدا کردیم.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: پیروزی و سربلندی ما به واسطه ایستادگی در مقابل زورگویی استکبار جهانی است، ما وظیفه داریم این عزت و سربلندی‌ها را حفظ کنیم، به همین دلیل امام راحل (ره) در ابتدای انقلاب تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ایران را به کشور گره زدند.

امام جمعه قزوین با اشاره به سالروز تاسیس حساب ۱۰۰ امام بیان کرد: این حساب در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی توسط انسان‌های مومن اداره می‌شود که بسیاری از محرومان جامعه توسط همین حساب بنیاد مسکن خانه دار شدند و هم اکنون نیز بنیاد مسکن در هر استانی پایگاه دارد و خدمات خوبی به مردم ارائه می‌دهد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عابدینی اضافه کرد: بنیاد مسکن در استان قزوین هم اکنون در حال ساخت و ساز در مناطق زلزله زده پل ذهاب در کرمانشاه است که بتواند خانه‌های مناسبی در اختیار زلزله زدگان قرار دهد که این خدمات قابل تقدیر است.

وی با اشاره به کشتار اخیر صهیونیست‌ها در نوار غزه عنوان کرد: بر مقاومت گسترده و قدرتمند مردم مسلمان غزه درود می‌فرستیم و این عزیزان علی رغم سالیان زیادی که در حال مقاومت مظلومانه علیه ظلم اسرائیل هستند، اما مردانه در حال مبارزه هستند.

خطیب جمعه قزوین گفت: به مظلومان و مبارزان فلسطینی اعلام می‌کنیم که شما تنها نیستید و از مردم مسلمان جهان در نقاط مختلف در ایران، سوریه، عراق و افغانستان، پاکستان و مسلمانان کشور‌های اروپایی و آفریقایی و حتی آمریکایی سرنوشت خود را با شما یکسان می‌دانند و هرکاری برای پیروزی شما و شکست رژیم منحوس صهیونیستی لازم باشد انجام خواهیم داد.

نماینده، ولی فقیه در استان قزوین تصریح کرد: هنوز شیرینی پیروزی جنگ ۳۳ روزه لبنان علیه اسرائیل را به یاد داریم و امیدواریم در آینده‌ای نه چندان دور سرزمین‌های اشغالی از وجود منحوس صهیونیست‌ها خالی شود و مردم فلسطین به پیروزی برسند.

امام جمعه قزوین در ادامه از حضور باشکوه مردم قدرشناس قزوین در مراسم سالگرد عالم ربانی مرحوم آیت‌الله باریک‌بین (ره) تقدیر کرد و
شهادت امام موسی کاظم (ع) را تسلیت گفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین عابدینی همچنین با اشاره به سالروز شهادت سید مرتضی آوینی گفت: این شهید، انقلاب و آرمان‌های آن را هنرمندانه به تصویر کشید و در راه خدمت به انقلاب به شهادت رسید.

انتهای پیام/

خطبه های نماز جمعه قزوین

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.