سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش مبلغ قرارداد، شروط ۲ بازیکن پرسپولیس

فرشاد احمد زاده و صادق محرمی برای ماندن در پرسپولیس خواستار افزایش قراردادشان شدند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  سرخپوشان پایتخت با محرومیت نقل و انتقالاتی مواجه هستند و اجازه جذب بازیکن برای فصل آینده را ندارند. با توجه به اینکه قرارداد چند بازیکن مطرح و شاخص پرسپولیس در انتهای فصل هفدهم به پایان می رسد، مسئولان این تیم مذاکرات با بازیکنان خود را برای تمدید قرارداد آغاز کردند تا با کمبود بازیکن مواجه نشوند. 

حمید رضا گرشاسبی در اولین اقدام برای تمدید قرارداد بازیکنان روز چهارشنبه جلسه ای با مدیر برنامه های صادق محرمی و فرشاد احمدزاده برگزار کرد و در این جلسه مقرر شد که مذاکرات نهایی در پایان فصل صورت بگیرد. 

گفته می شود مدیر برنامه های این  2 بازیکن در جلسه با گرشاسبی خواهان افزایش مبلغ قرارداد آنها شده است. البته مسئولان پرسپولیس قصد ندارند که قرارداد نجومی با بازیکنان خود ببندند. 

مبلغ قرارداد فرشاد احمد زاده با پرسپولیس 800 میلیون تومان است که او برای ماندن در این تیم خواهان افزایش قراردادش شده است. همچنین مبلغ قرارداد صادق محرمی هم 200 میلیون تومان است که با توجه به اینکه این بازیکن از باشگاه دیناموزاگرب کرواسی پیشنهاد خوبی دریافت کرده خواستار افزایش مبلغ قراردادش در پرسپولیس شده است. 

با توجه به اینکه باشگاه پرسپولیس نمی تواند بازیکنی برای فصل بعد جذب کند به نظر می رسد مجبور شود که پیشنهاد بازیکنان فعلی خود را بپذیرد و رقم قراردادشان را افزایش بدهد. 

انتهای پیام/ 

پیشنهاد نجومی احمد زاده و محرمی به باشگاه پرسپولیس 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.