سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یک چهارم نهایی لیگ اروپا

پیروزی پرگل آرسنال و لاتزیو/اتلتیکو و لایپزیش به نیمه نهایی نزدیک شدند

چهار میزبان دیدارهای رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا موفق شدند مهمانان خود را شکست دهند.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ چهار دیدار دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا امشب از ساعت 23 و 35 دقیقه به طور همزمان برگزار شد که هر چهار میزبان مسابقات امشب موفق شدند مهمانان خود را شکست دهند.

آرسنال 4 - زسکامسکو 1/توپ پر توپچی ها با دبل رمزی و لاکازت

توپچی ها در ورزشگاه امارات لندن با نتیجه چهار بر یک مهمان روسی خود را شکست دادند. آرون رمزی در دقیقه 9 آرسنال را پیش انداخت اما الکساندر گولوین در دقیقه 15 با ضربه آزاد دیدنی بازی را برای زسکا مسکو به تساوی کشاند. شاگردان ونگر در دقیقه 22 با پنالتی لاکازت دوباره از حریف پیش افتادند و در دقیقه 28 آرون رمزی گل دوم خودش و سوم آرسنال را نیز به ثمر رساند. دقیقه 35 لاکازت نیز مانند رمزی دبل کرد و بازی را چهار بر یک کرد تا هر پنج گل این مسابقه در 35 دقیقه ابتدایی به ثمر رسیده باشد.

اتلتیکو مادرید 2 - اسپورتینگ لیسبون 0/مقاومت پرتغالی ها 22 ثانیه دوام داشت

اتلتیکو مادرید نیز امشب در ورزشگاه متروپولیتانو کار سختی مقابل مهمان پرتغالی اش نداشت و با دو گل این تیم را مغلوب کرد. کوکه در همان ابتدای بازی و در ثانیه 22 مسابقه روخی بلانکوس را با پاس دیگو کاستا پیش انداخت . گریزمان در دقیقه 40 از اشتباه مدافع اسپورتینگ استفاده کرد و گل دوم اتلتیکو را زد تا شاگردان سیمئونه با همین دو گل که در نیمه نخست به ثمر رسید پیروز مسابقه شوند.

لاتزیو 4 - سالزبورگ 2/فرود عقاب ها در نزدیکی نیمه نهایی

عقابهای شهر رم در ورزشگاه المپیکو میزبان سالزبورگ اتریش بودند که در دیداری پرگل و جذاب موفق شدند با نتیجه چهار بر دو حریف خود را شکست دهند. لولیچ کاپیتان بیانکوچلستی دقیقه هشت لاتزیو را پیش انداخت اما بریشا در دقیقه 30 از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی کشاند. در دقیقه 49 مسابقه همکاری دیدنی بازیکنان لاتزیو منجر به گل شد و مارکو پارولو دوباره میزبان را پیش انداخت اما تاکومی مینامینو بازیکن ژاپنی سالزبورگ در دقیقه 71 دوباره بازی را به تساوی کشاند. لاتزیو بلافاصله پس از دریافت گل مساوی دوباره جبران کرد و دو گل در دقایق 74 و 76 توسط فیلیپه اندرسون و چیرو ایموبیله به ثمر رساند تا شاگردان سیمونه اینزاگی با بردی پر گل دیدار رفت را به اتمام برسانند.

لایپزیش 1 - مارسی 0/پیروزی خفیف آلمان ها با درخشش ورنر

تیم لایپزیش آلمان نیز در ورزشگاه ردبول آرنا با یک گل مارسی فرانسه را شکست داد. ورنر در دقیقه اول وقت‌های تلف شده نیمه اول روی یک ضد حمله سریع گل برتری تیم آلمانی را به ثمر رساند تا تیم چهارم لیگ آلمان نیز موفق شد در خاک این کشور تیم سوم جدول رده بندی لیگ فرانسه را شکست دهد.

دیدارهای برگشت این مرحله پنجشنبه هفته آینده برگزار می شود و چهار تیم پیروز در مجموع دو دیدار رفت و برگشت گام به مرحله نیمه نهایی می گذارند.

انتهای پیام/

پیروزی میزبانان در دیدارهای رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.