سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه خدمات هلال احمر بانه به بیش از ۱۰۲ هزار مسافر نوروزی

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بانه از ارائه خدمات به بیش از ۱۰۲ هزار مسافر نوروزی در ایام عید ۹۷ توسط جمعیت هلال احمر این شهرستان خبرداد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،آزاد فتاحی گفت:جمعیت هلال احمر شهرستان بانه نوروز امسال در قالب اجرای طرح امداد و نجات نوروزی به تعداد ۱۰۲ هزار و ۹۵۰ نفر خدمات ارائه داد.
 وی افزود: همزمان با اجرای طرح امداد و نجات نوروزی جمعیت هلال احمر شهرستان بانه ۳۰ نجاتگر، یک تیم عملیاتی مستقر در پایگاه امداد و نجات گردنه خان و یک تیم پشتیبانی سیار مشغول ارائه خدمات و امدادرسانی به مسافرین نوزوزی بودند.
رییس جمعیت هلال احمر بانه بیان کرد: انجام ۴ مورد عملیات امدادی، ۸ مورد کمک به مصدومین تصادفات جاده ای، اسکان اضطراری مسافران در پایگاه امداد و نجات گردنه خان و سالن‌های ورزشی با کمک اداره ورزش و جوانان از جمله این خدمات بوده است.
وی برپایی ایستگاه سلامت و اندازه گیری فشار خون مسافرین، برپایی کمپین نه به تصادفات جاده ای، توزیع بروشور و نقشه‌های گردشگری به تعداد بیش از ۴۰ هزار برگ را از دیگر خدمات جمعیت هلال احمر به مسافرین در ایام نوروز برشمرد.
 رئیس جمعیت هلال احمر بانه همچنین از اجرای طرح نیابت" دیدار و عیادت از بیماران و سالخوردگان بی سرپرست" طرح مروجین سلامت و فرشتگان رحمت نیز در این ایام خبر داد.
گفتنی است؛ طرح امداد و نجات نوروزی جمعیت هلال احمر شهرستان بانه از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا ۱۵ فروردین امسال و به مدت بیست روز برگزار شد.
انتهای پیام/م

اجرای طرح امداد و نجات نوروزی جمعیت هلال احمر شهرستان بانه

برچسب ها: نوروز ، امدادونجات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.