سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ادامه اعتراضات معلم‌های آمریکایی برای چهارمین روز متوالی

معلم‌های آمریکایی علی‌رغم پذیرفته شدن درخواست‌هایشان از سوی قانونگذاران همچنان به تظاهرات ادامه می‌دهند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آسوشیتدپرس، پس از اینکه جمهوری خواهان اوکلاهما بالاخره افزایش صد‌ها میلیون دلاری مالیات برای تامین مالی مدارس دولتی و افزایش حقوق معلم‌ها را تصویب کردند، انتظار داشتند از آن‌ها قدردانی شود. اما معلم‌ها و حامیان آن‌ها به جای قدردانی باز هم به تجمع ادامه دادند و ناامیدی خود را پس از سال‌ها کاهش بودجه، تحمل کلاس‌های شلوغ و ثابت ماندن دستمزدشان برای چند دهه نشان دادند.

اعتراض معلم‌ها امروز (پنجشنبه) برای چهارمین روز متوالی ادامه خواهد یافت. جنبشی در ایالت‌های جمهوری خواه مانند ویرجینیا، کنتاکی و آریزونا برای درخواست بودجه بیشتر برای کلاس‌های درس ادامه دارد.

حالا که اعتراض معلم‌ها ادامه یافته و به احتمال زیاد مدارس تا پایان هفته تعطیل خواهند بود یک سوال اساسی مطرح می‌شود: آیا حالا که قانونگذاران با بیشتر درخواست‌های آن‌ها موافقت کرده اند این اعتراضات باعث می‌شود معلم‌ها حمایت عمومی را از دست بدهند؟

«مری فالین» فرماندار اوکلاهما روز چهارشنبه از معلم‌ها خواست به کلاس‌های درس بازگردند. او روز سه شنبه در مصاحبه‌ای گفت: معلم‌ها مانند نوجوانی که خودروی بهتری می‌خواهد عمل می‌کنند.

بسیاری از معلم‌ها نارضایتی از شرایط موجود را اعلام کرده اند و مدارس بخش‌های اصلی از جمله اوکلاهما تعطیل مانده اند. اما مدارس بخش‌های روستایی دایر هستند. معلم‌ها در حال حاضر خواستار اقدامات مالی بیشتری هستند، اما جمهوری خواهان با اقدامات مورد نظر آن‌ها مخالف هستند.

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا ، تظاهرات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.