سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد:

حمایت از کالای ایرانی نیازمند همت جدی مسئولان

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: برای حمایت از کالای ایرانی نیاز به همت اساسی از ناحیه مسئولین داریم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، اکبر رنجبرزاده نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: هم اکنون در سطح کشور به اتحاد بین مردم و مسئولین نیاز داریم تا شاهد تسریع در روند پیشرفت ایران اسلامی باشیـم.

وی با اشاره به رکود اقتصادی سال قبل عنوان کرد: اتحاد به مفهوم یاری‌رساندن است و باید هر دستگاهی یار دیگر دستگاه باشد و همه یاریگر هم باشند تا به مفهوم واقعی اتحاد دست ‌یابیم.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: برای حمایت از کالای ایرانی و جلوگیری از ورود کالاهای خارجی که مشابه داخلی دارند نیاز به یک همت اساسی از ناحیه مسئولین داریم.

وی با بیان اینکه ما مسئولان پشت ‌میزنشین نیز مسئول هستیم، افزود: نماینده، فرماندار، بخشدار، شهردار و شورای شهر و روستا به‌تنهایی نمی‌تواند به کاری دست بزند که منجر به رضایتمندی شود و شهرستان به یک عزم جدی و اراده قوی نیاز دارد.

رنجبرزاده در پایان به اختصاص ردیف بودجه ملی برای راه آهن دیار سیدجمال اشاره کرد و گفت: سابق براین اسدآباد از این قافله جا مانده بود اما با پیگیری‌های انجام شده توانستیم این مهم را به سرانجام برسانیم.

انتهای پیام/د.ا

حمایت از کالای ایرانی همت  جدی مسئولان را می طلبد

برچسب ها: اشتغال ، بیکاری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.