سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مردم مراقب جاعلان ویزای جعلی عتبات باشند/افزایش سهمیه حج تمتع در استان

رئیس حج و زیارت استان فارس گفت: مردم مراقب ویزا‌های جعلی و غیرمجاز عتبات باشند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علیرضا زینلی رئیس حج و زیارت استان فارس با اشاره به اینکه تا سال گذشته ۲۵ کاروان از استان به حج اعزام می‌شدند، گفت: امسال کاروان‌های حج تمتع استان فارس به ۲۶ کاروان افزایش یافته است.

وی بیان کرد: سهمیه استان فارس برای حج امسال بیش از ۳ هزار و ۶۰۰ نفر است.

زینلی با بیان اینکه متقاضیان حج تمتع برای ثبت نام به دفاتر زیارتی حج و زیارت مراجعه کنند، اظهار کرد: کسانی که تا تاریخ ۳۰ دی ماه سال ۸۵ ودیعه‌گذاری کردند برای ثبت نام و تکمیل شرایط سفر خود می‌توانند اقدام کنند که باید به دفاتر مجاز خدمات زیارتی یا سایت https://reserve.haj.ir مراجعه کنند.

رئیس حج و زیارت استان فارس بیان کرد: امسال در ایام نوروز پرواز‌های عتبات استان فارس از یک پرواز به ۲ پرواز افزایش یافت که تلاش می‌شود این رویه در طول سال نیز مستمر باشد.

وی درباره کاروان‌های زمینی در نوروز نیز، افزود: در ایام نوروز کاروان‌های زمینی از ۳ کاروان به ۱۲ کاروان در روز افزایش یافت و تمام درخواست‌های مردم برای سفر‌های زمینی محقق شد.

زینلی با تاکید بر اینکه مردم برای سفر عتبات حتما به دفاتر مجاز خدمات زیارتی مراجعه کنند، ادامه داد: برخی از سودجویان از احساسات مردم سوءاستفاده کرده و با ویزا‌های جعلی و غیرمجاز مردم را فریب می‌دهند.

رئیس حج و زیارت استان فارس از برخورد دولت عراق با دارندگان ویزا‌های جعلی و غیرمجاز خبر داد و تصریح کرد: مردم باید مراقب باشند و برای ثبت نام عتبات تنها به دفاتر مجاز خدمات زیارتی که نام آن‌ها در سایت حج و زیارت است، مراجعه کنند.
انتهای پیام/ر

برخورد دولت عراق با دارندگان ویزا‌های جعلی و غیرمجاز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.