سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲۰ فروردین آخرین مهلت نام ‌نویسی مسابقات سراسری قرآن کریم

مهلت نام ‌نویسی مسابقات سراسری قرآن کریم ۲۰ فروردین به پایان می ‌رسد.

حجت‌ الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: مهلت نام‌ نویسی برای شرکت در چهل ویکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ۲۰ فروردین ‌ماه به پایان می ‌رسد.

وی با بیان اینکه مسابقات قرآنی اوقاف و امور خیریه در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می ‌شود، افزود: ثبت‌ نام مرحله شهرستانی مسابقات قرآن اوقاف از سال گذشته آغاز شده و تا ۲۰ فروردین ادامه دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: این مسابقات در رشته های حفظ ۵جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء، حفظ کل قرآن کریم، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ و معارف موضوعی قرآن کریم، حفظ و معارف احادیث و تفسیر قرآن کریم برگزار می شود.

حجت الاسلام حیدری افزود: علاقه مندان می ‌توانند با داشتن حداقل ۱۸ و حداکثر ۴۰ سال در چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه شرکت کنند.

 وی گفت: مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات از ۲۰ فروردین تا ۲۶ اردیبهشت سال ۹۷ و مرحله استانی از یکم تیرماه تا ۶ مردادماه همان سال در مازندران برگزار می ‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران افزود: علاقه‌ مندان برای ثبت ‌نام و شرکت در این دور از مسابقات علاوه بر مراجعه به ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان محل سکونت خود می‌ توانند برای ثبت نام و مشاهده دستورالعمل چهل‌ و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم به سایت سازمان اوقاف و سایت مسابقات به نشانی WWW.QuranIran.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/ م

اعلام آخرین مهلت نام ‌نویسی مسابقات سراسری قرآن کریم در مازندران

برچسب ها: سازمان اوقاف ، قرآن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.