سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انجام بیش از ۵ هزار ماموریت اورژانس در سیستان وبلوچستان

دبیرستاد نوروزی اورژانس سیستان و بلوچستان گفت: در ایام نوروز پنج هزار و ۵۴۹ ماموریت توسط نیرو‌های اورژانس ۱۱۵ سراسر استان انجام شد.

دبیرستاد نوروزی اورژانس سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،گفت: پنج هزار و ۵۴۹ ماموریت شهری، جاده‌ای و بین مراکز درمانی توسط نیرو‌های اورژانس ۱۱۵ سراسر این استان از ۲۵ اسفند تا ۱۴ فروردین ماه جاری انجام شده است.

دکتر فریبرز راشدی گفت: ۵۶۸ نیروی اورژانس در سراسر سیستان و بلوچستان در قالب ۱۳۴ پایگاه ثابت، هشت ایستگاه سیار و ۱۶ ایستگاه سلامت در سه حوزه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، زابل و دانشکده ایرانشهر به ارائه خدمات به مسافران نوروزی پرداختند.

وی ادامه داد: همچنین ۱۸۵ دستگاه آمبولانس، ۲ فروند بالگرد و سه دستگاه اتوبوس آمبولانس در این مدت بکار گرفته شد تا خدمات بهتر و در کمترین زمان ممکن به مسافران نوروزی ارائه شود.

وی تعداد تصادفات شهری را در این مدت ۴۵۸ فقره ذکر کرد و گفت: ۵۱۲ مصدوم این حوادث توسط نیرو‌های اورژانس به مراکز بهداشتی و درمانی سیستان و بلوچستان منتقل شدند.

دبیر ستاد نوروزی اورژانس سیستان و بلوچستان افزود: همچنین در این مدت ۳۷۱ مورد تصادف جاده‌ای در راه‌های ارتباطی این استان رخ داد که ۵۲۹ مصدوم حوادث یادشده توسط نیرو‌های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان‌های استان منتقل شدند.

انتهای پیام/گ

ماموریت های اورژانس سیستان وبلوچستان در ایام نوروز

برچسب ها: نوروز ، اورژانس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.