سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره مندی بیش از ۲۸ هزار نفر از خدمات طرح فرشتگان رحمت در ایام نوروز

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از توزیع بیش از ۸ هزار ۵۰۰ سبد غذایی بین نیازمندان در نوروز ۹۷ خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: در طرح فرشتگان رحمت با مساعدت خیران، سبد‌های ارزاق تهیه و میان خانواده‌های نیازمند از پیش شناسایی شده توزیع می‌شود.
فلاح با اشاره به این که ۸ هزارو ۵۸۷ سبد غذایی به ارزش ۱۱ میلیاردو ۱۶۰ هزار ریال بین نیازمندان توزیع شد گفت: این طرح در راستای خدمت به محرومین جامعه خصوصا زنان بی سرپرست، معلولین، سالمندان، خانواده‌های زندانیان و افراد بی سرپرست است.
وی در ادامه به اجرای طرح نیابت و بهره وری ۲۹۶ نفر از خدمات این طرح در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: در اجرای طرح نیابت نیز اعضای داوطلب با انجام اموری، چون سرکشی به سالمندان و یاری رساندن در انجام امور مختلف نقش نیابتی فرزندان آنان را ایفا می‌کنند.
رضا فلاح با اعلام این که ارزش اجرای طرح نیابت ۳۰۲ میلیون ریال است تصریح کرد: ۲۳۴ نیروی داوطلب در مجموع در ۲۲۵ مورد ویزیت رایگان و توزیع ۲۷۵ بسته بهداشتی نقش داشتند
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان از توزیع بیش از ۳ هزار بسته و بروشور فرهنگی در قالب طرح مروجین سلامت در ۲۸ پایگاه خبر داد و گفت: بر اساس این طرح اعضای داوطلب در مناسبت‌های گوناگون نسبت به فرهنگ سازی امور در میان اقشار مختلف اقدام می‌کنند.
طرح فرشتگان رحمت و نیابت ویژه ایام نوروز از ابتدای اسفندماه ۹۶ آغاز شده است.
انتهای پیام/ی

توزیع بیش از ۳ هزار بسته و بروشور فرهنگی در قالب طرح مروجین سلامت

برچسب ها: هلال احمر ، نوروز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.