سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۷ کشته طی حوادث ترافیکی ایام نوروز در جنوب کرمان

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی جیرفت گفت: متاسفانه بر اثر حوادث ترافیکی ایام نوروز در جنوب کرمان ۷۵۸ نفر مصدوم و ۱۷ نفر جان خود را ازدست دادند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، ابراهیم محمدی مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی جیرفت گفت: کارکنان اورژانس‌های پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از زمان شروع طرح سلامت نوروزی تا چهاردهم فروردین ۹۷ تعداد ۲ هزارو ۲۸۰ ماموریت انجام داده‌اند.

وی افزود:۹۰۲ نفر توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی در محل درمان و تعداد ۱۰۵۱ نفر بعد از اقدامات اولیه درمانی، جهت دریافت درمان تکمیلی به بیمارستان‌های حوزه دانشگاه اعزام شدند.

محمدی با بیان اینکه،۶۶۶ ماموریت حوادث ترافیکی در ایام نوروز انجام شده است افزود: ۵۳ نفر از مصدومان حوادث ترافیکی در محل درمان و ۷۰۵ نفر به بیمارستان منتقل شده‌اند و 17 نفر نیز در حوادث ترافیکی ایام نوروز جان خود را ازدست دادند.

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی جیرفت اظهار کرد: تعداد ۳۷ هزار و ۷۶۳ نفر به بیمارستان‌های حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت مراجعه کرده اند که ۳ هزارو ۶۴۴ نفر از آن‌ها در بخش‌های اورژانس و ۲ هزارو ۶۱۴ نفر در بخش‌های عادی و ۵۹۱ نفر در بخش‌های ویژه بیمارستان‌ها بستری شده اند بیشترین موارد مراجعه به اورژانس بیمارستان‌ها در ایام نوروز مربوط به مشکلات گوارشی بود.
انتهای پیام/ی

758مصدوم در حوادث ترافیکی جنوب کرمان

برچسب ها: نوروز ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.