سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ایلام:

مدیران ناکارآمد از چرخه مدیریتی استان حذف شوند/بالا بودن آمار آسیب های اجتماعی در ایلام

نماینده ایلام و ایوان و شیروان و چرداول وملکشاهی و مهران گفت:سهل‌انگاری توسط بعضی مدیران کل استان بلای توسعه در استان ایلام است و باید مدیران ناکارآمد از چرخه مدیریتی استان حذف شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام; سلام امینی نماینده ایلام و ایوان و شیروان و چرداول وملکشاهی و مهران در مجلس عنوان کرد: شرط انتصاب وجود شایستگی است و لازم است مدیران ناکارآمد از چرخه مدیریتی استان حذف و افراد شایسته جایگزین شوند.

سلام امینی اظهار کرد: مجمع نمایندگان استان درکمال همدلی و همراهی پیگیر مسائل و مشکلات مردم هستند، فعال کردن بحث اتمام سدهای ، ساخت واخذ اعتبار و همچنین تلاش مستمر جهت کلنگ زنی بحث راه‌آهن استان و فعال کردن بحث استخراج میدان‌های نفتی آذر وچنگوله بخشی از اقدامات مؤثر برای توسعه استان است.

وی ادامه داد: دردستورکارقرارگرفتن مجدد بحث منطقه ویژه اقتصادی مهران و سرعت گرفتن موضوع سامانه گرمسیری در داخل استان را خبری خوش برای مردم ایلام می‌دانم که تحقق این دو موجب رشد و آبادانی و توسعه اقتصادی و کاهش بیکاری می‌شود.

امینی بالا بودن آمار آسیب های اجتماعی خصوصاً خودکشی قتل در استان ایلام را نگران‌کننده دانست و گفت: از وضعیت کنونی در بحث آسیب‌های اجتماعی، اعلام نگرانی می‌کنم و ضرورت تلاش همه نخبگان ارائه پیشنهادان مفید و کاربردی راازطرف احزاب و کارشناسان امر خواهان هستم.

انتهای پیام/با

 

 حذف مدیران ناکارآمد از چرخه مدیریتی استان ایلام

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.