سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هلال احمر بوشهر به ۱۴۷ مصدوم امداد رسانی کرد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: نجاتگران این جمعیت از ۲۵ اسفند سال گذشته تا ۱۳ فروردین ماه جاری به ۱۱۳ مصدوم جاده‌ای و ۳۴ مصدوم دریایی امداد رسانی کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  حسین درویشی روز سه شنبه گفت: در این مدت ۶۷ حادثه در استان بوشهر به وقوع پیوست که از این شمار ۴۱ حادثه جاده‌ای (۲۳ مورد تصادف، ۱۵ مورد واژگونی و سه مورد انحراف خودرو) و ۲۶ حادثه دریایی گزارش شده است.

وی اضافه کرد: بیشترین حادثه جاده‌ای در این مدت در جاده بوشهر- شیراز، منطقه کوهستانی مربوط به دالکی و پایگاه زیارت در محور برازجان - آبپخش و محور برازجان - بوشهر و دیلم رخ داده است.

درویشی ادامه داد: همچنین کمترین حوادث در محور دلوار- بوشهر و کنگان - عسلویه گزارش شده است.

وی یادآور شد: بیشترین حوادث دریایی نیز مربوط به پایگاه امداد دریایی گناوه محدوده طرح سالم سازی است.

درویشی گفت: جمعیت هلال احمر استان بوشهر در قالب طرح نوروزی ۳۱ پایگاه امدادی و راهنمایی شامل ۱۷ پایگاه ثابت و ۱۴ ایستگاه سیار و موقت امدادگری و راهنمایی برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی راه اندازی کرده است.

وی افزود: برپایی خیمه‌های نماز (آبی رنگ)، غرفه بازی‌های کودکان، نام نویسی از رانندگان برای پیوستن به کمپین 'نه به تصادفات رانندگی' از جمله خدمات ارائه شده در پایگاه‌های نوروزی هلال احمر است.

درویشی اظهار کرد: طرح نوروزی جمعیت هلال احمر استان بوشهر از ۲۵ اسفند آغاز و تا ۱۷ فروردین ماه جاری به مسافران در جاده‌ها، ورودی شهرها، سواحل، مناطق کوهستانی و در پست‌های ایمنی، سلامت و خیمه‌های نماز خدمات رسانی می‌کند.

وی اظهار کرد: همچنین ۴۰۰ نفر از اعضای سازمان جوانان جمعیت هلال احمر و ۲۰۰ نفر امدادگر، ۸۰ خودرو امدادی و پشتیبانی شامل آمبولانس و خودرو نجات جمعیت هلال احمر در طرح نوروزی شرکت دارند.

انتهای پیام/م

امداد رسانی هلال احمر بوشهر به 147مصدوم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.