سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل حفاظت از محیط زیست استان سمنان خبر داد;

توزیع بسته فرهنگی به مناسبت روز طبیعت در استان سمنان

مدیر کل حفاظت از محیط زیست استان سمنان از توزیع 20 هزار بسته فرهنگی به مناسبت 13 فروردین در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، عباسعلی دامنگیر مدیر کل حفاظت از محیط زیست استان سمنان گفت : به منظور حفظ محیط زیست و ارتقاء فرهنگ زیست محیطی با همکاری و هماهنگی ادارات کل حفاظت محیط زیست استان سمنان و منابع طبیعی و آبخیزداری استان به مناسبت 13 فروردین و روز انس با طبیعت 20 هزار کیسه زباله و بسته آموزشی میان شهروندان و مسافران نوروزی توزیع گردید.

وی افزود : هدف از این برنامه ارج نهادن به جایگاه طبیعت در زندگی انسان ها و همچنین انتقال زباله های تولید شده توسط شهروندان به محل جمع آوری زباله است و از همه شهروندان تقاضا می کنم که هر گاه به طبیعت سفر می کنند یک کیسه زباله همراه خود داشته باشند تا زباله و پسماندها را در طبیعت رها نکنند.

مدیر کل حفاظت از محیط زیست استان سمنان با توجه به اینکه این اداره کل هرساله در راستای حفظ و صیانت از محیط زیست و طبیعت تمهیدات ویژه ای اعمال می کند تصریح کرد : محیط زیست متعلق به همه مردم است وحفظ و نگهداری از آن وظیفه تمامی آحاد جامعه است.

گفتنی است ، گشت سیار ویژه روز 13 فروردین توسط نیروهای اجرایی یگان حفاظت محیط زیست همانند سال های گذشته جهت خدمت رسانی مطلوب به طبیعت دوستان و مسافران نوروزی و همچنین حفاظت از سرمایه های طبیعی استان سمنان در کنار مردم مشغول به گشت و کنترل و پایش لحظه ای بودند.

انتهای پیام / ه

توزیع 20 هزار کیسه زباله به مناسبت 13 فروردین روز طبیعت در استان سمنان

برچسب ها: محیط زیست ، نوروز 97
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.