سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در تعطیلات نوروزی؛

از ۴۱ حادثه جاده‌ای در سطح راه‌های استان بوشهر ۱۱۳ نفر مصدوم شدند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: در ایام تعطیلات نوروزی، بر اثر وقوع ۴۱ حادثه جاده‌ای در سطح راه‌های استان بوشهر ۱۱۳ نفر مصدوم شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  حسین درویشی اظهار داشت: طرح نوروزی جمعیت هلال احمر از ۲۵ اسفندماه آغاز شد و امدادگران تیم‌های مختلف هلال احمر در طرح‌های نوروزی حضور و مشارکتی گسترده داشته‌اند.

وی افزود: از ۲۵ اسفندماه تا ۱۳ فرودین امسال در مجموع ۴۱ حادثه جاده‌ای در استان بوشهر رخ داده است که ۱۱۳ مصدوم داشته است که ۳۳ مصدوم برای درمان منتقل شدند و ۷۷ مصدوم نیز به صورت سرپایی درمان شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر خاطرنشان کرد: ۲۶ مورد حادثه دریایی نیز رخ داده است که ۳۴ نفر مصدوم شدند و ۳۳ نفر به صورت سرپایی درمان شد و یک نفر نیز برای درمان انتقال یافت.

وی اضافه کرد: بیشترین حادثه جاده‌ای طی این مدت در محور مواصلاتی بوشهر- شیراز، منطقه کوهستانی مربوط به پایگاه دالکی و پایگاه زیارت در محور برازجان - آبپخش و محور برازجان - بوشهر رخ داده است.

درویشی با بیان اینکه کمترین حوادث مربوط به محور دلوار - بوشهر و کنگان در محور کنگان- عسلویه بوده است، ادامه داد: بیشترین حوادث دریایی مربوط به پایگاه امداد دریایی گناوه محدوده طرح سالم سازی است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر بیان کرد: از مجموع ۴۱ حوادث جاده‌ای ۲۳ مورد تصادف و ۱۵ مورد واژگونی و ۳ مورد انحراف خودرو بوده است.

انتهای پیام/م

۴۱ حادثه جاده‌ای در استان بوشهر ۱۱۳ مصدوم در پی داشت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.