سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح حفاظت محیط زیست دریایی در بوشهر اجرا شد

سرپرست اداره کل بنادر دریانوردی استان بوشهر گفت: در اجرای مسئولیت‌های اجتماعی این اداره کل طرح اشاعه فرهنگ حفاظت از محیط زیست دریایی (ویژه رده سنی کودکان) در بوشهر به اجرا درآمد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  نورالله اسعدی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به تاثیرپذیری بسیار بالای کودکان این طرح با هدف آشنایی آن‌ها با راه‌های حفاظت از محیط زیست دریایی و الزامات آن اجرا شده است.

وی بیان کرد: نقاشی با موضوع‌های دریایی روی صورت کودکان (همراه با اجرای موسیقی زنده کودکانه)، اجرای نمایش عروسکی آلودگی محیط زیست دریا توسط انسان‌ها و به خطر افتادن جان موجودات دریایی از جمله برنامه‌های این طرح زیست محیطی است.

اسعدی یادآور شد: اجرای مسابقه و بازی با مضمون‌های مختلف دریایی توسط کودکان، قصه گویی با محوریت موضوع‌های آموزشی دریایی و اجرای نمایش خلاق از دیگر برنامه‌های طرح اشاعه فرهنگ حفاظت از محیط زیست دریایی در بوشهر است.

وی در ارتباط با دیگر اقدامات اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر برای کودکان افزود: توزیع جلیقه نجات ویژه کودکان در اسکله‌های تفریحی مجاز با هدف ارتقای ایمنی تردد دریایی برای کودکان از جمله این فعالیت هاست.

انتهای پیام/م

آموزش فرهنگ حفاظت از محیط زیست دریای در بوشهر به اجرا درآمد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.