سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعطای گواهی نامه رانندگی به اتباع خارجی

مدیرکل امور اتباع و مهاجران خارجی استانداری خراسان رضوی گفت: به اتباع خارجی که دارای کارت آمایش معتبر هستند طبق ضوابطی گواهی نامه راهنمایی و رانندگی اعطا می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، محمد عجمی مدیرکل امور اتباع و مهاجران خارجی استانداری افزود: دستورالعمل اجرایی این موضوع که چگونه و به چه گروه‌هایی ارائه شود، هنوز ابلاغ نشده است و به محض ابلاغ آن بلافاصله اطلاع‌رسانی خواهد شد تا اتباع خارجی که با کارت آمایش معتبر مقیم ایران هستند بتوانند برای دریافت گواهی نامه رانندگی اقدام کنند و پرونده تشکیل بدهند.


وی گفت: خروج و مراجعت اتباع خارجی دارای کارت آمایش در اواخر سال ۱۳۹۶ به تصویب رسید و به دلیل پایان سال و تعطیلات نوروزی، دستورالعمل اجرایی آن اعلام نشد و به محض ابلاغ جزئیات اجرای آن به استان‌ها اطلاع‌رسانی خواهد شد.


مشاور استاندار خراسان رضوی افزود: ما نیز مشتاق هستیم تا خروج و مراجعت اتباع خارجی دارای کارت آمایش در چارچوب ضوابط و مقرراتی که اعلام خواهد شد عملیاتی شود.


عجمی گفت: درباره موضوعات مرتبط با مهاجران افغانستانی مقیم ایران همواره در جلسات مقامات و دیپلمات‌های دو کشور بحث و تبادل نظر می‌شود چنان چه در مذاکرات مقامات جمهوری اسلامی ایران و جمهوری اسلامی افغانستان توافقاتی انجام پذیرد توافقات به اداره کل اتباع وزارت کشور اعلام می‌شود.


انتهاپیام//م. ن.

 

اعطای گواهی نامه رانندگی به اتباع خارجی دارای کارت آمایش معتبر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
مختار جامی
۲۳:۳۹ ۲۹ مرداد ۱۳۹۷
با سلام اگه اجرای بشه خیلی خوبه من سال ها صبر کردم تا گواهینامه دردافت کنیم ،،خواهش میکنم زود اجراید بشه چون برای من و خانواده داشتن ده وسیله نقلیه مهمه باتشکر از امور اتباع