سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعزام اردوهای جهادی به مناطق مختلف خوزستان

مسئول ستاد حرکت‌های جهادی قرارگاه امام رضا (ع) گفت: از سه سال گذشته افزون بر ۲۵ هزار نفر در قالب اردوهای جهادی امام رضا به خوزستان اعزام شده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛بابک بهادری مسئول ستاد حرکت‌های جهادی قرارگاه امام رضا (ع) گفت: تاکنون جمعیتی حدود ۲۵ هزار نفر در قالب اردوهای گروه جهادی امام رضا به استان خوزستان اعزام شده‌اند و خدمات ارائه کرده‌اند.

وی با اشاره به آغاز اردوهای جهادی از سال ۹۳ افزود: اولین نگاه خود را بر انجام کارهای عمرانی متمرکز و برای اولین اردوی خوزستان روستاهای اطراف آبادان و خرمشهر را پایلوت قرار دادیم.

بهادری با اشاره به اینکه در استان خوزستان فعالیت های متعددی محور قرار گرفت، گفت: در شهرهای خرمشهر، آبادان، شادگان، اندیمشک، دزفول، باغملک، لالی، اندیکا، حاشیه شهر اهواز و بخش غیزانیه با نیازسنجی اقدامات متعددی نظیر زهکشی و احیای زمین های بایر کشاورزی و مرمت و بازسازی مدارس انجام شد.

وی با بیان اینکه امسال عید متفاوتی داشتیم و استان کرمانشاه و خوزستان را برای اجرای اردوهای جهادی انتخاب کردیم افزود: گروه های جهادی در ایام تابستان به استانه ای آذربایجان، کردستان، کرمانشاه، ایلام و مشهد اعزام می شوند.

انتهای پیام/د

خدمات رسانی 25 هزار نیروی جهادی

برچسب ها: گروه جهادی ، نوروز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.