سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خدمت رسانی هلال احمر نائین به 4 هزارمسافر نوروزی

رییس جمعیت هلال‌احمر نایین گفت: از آغاز طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی، موفق به خدمت‌رسانی به افزون بر 4 هزار نفر مسافرین نوروزی شده‌ایم.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،ابراهیم عادل‌زاده امروز در جمع خبرنگاران در تشریح فعالیت‌های نوروزی هلال احمر گفت: با همکاری 70 جوان داوطلب هلال احمر شهرستان از آغاز طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی، موفق به خدمت‌رسانی به افزون بر 4 هزار نفر مسافرین نوروزی شده‌ایم.

وی ادامه داد: همچنین ایستگاه سلامت جوانان جمعیت هلال احمر با اولویت قراردادن سلامت مسافرین نوروزی در این ایام فعالیت داشته و حدود 500 نفر از مسافران از خدمات این ایستگاه سلامت بهره برده‌اند.

رییس جمعیت هلال‌احمر نایین خاطرنشان کرد: ایستگاه سلامت هلال‌احمر با ارائه خدماتی همچون سنجش فشار خون، پانسمان و بانداژ و ارائه مشاوره در خصوص ایدز، اعتیاد و موارد بهداشتی در کنار پست ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی توسط همیاران جوان خدمات مورد نظر را ارائه داده است.

وی با اشاره به راه‌اندازی «کمپین نه به تصادفات» با هدف ایجاد سفر ایمن برای مسافران نوروزی تصریح کرد: ما در این کمپین  سعی می‌کنیم با کمک داوطلبان خطرات حادثه‌ساز را به مسافران گوشزد کنیم.

عادل‌زاده با اشاره به آماده سازی فضای دوستدار کودک در ایستگاه ثابت هلال احمر نایین افزود: تاکنون حدود 200کودک در فضای دوستدار کودک این پایگاه مشارکت داشته‌اند.

وی اضافه کرد: همچنین حدود 7 هزار اقلام نوروزی مانند نقشه، بروشور، سی‌دی، مسابقه پیامکی طرح بهرفت، ویژه نامه نوروزی و... تاکنون در بین مسافران نوروزی توزیع شده است.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: هلال احمر ، نوروز 97
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.