سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدار سختی در مقابل تیم ذوب آهن خواهیم داشت

سرمربی الدحیل قطر گفت: دیدار سختی در مقابل تیم ذوب آهن خواهیم داشت و از سویی با توجه به اینکه در گروه B تیم لکوموتیو تاشکند هنوز هم شانس صعود دارد فضای رقابتی در این گروه همچنان وجود دارد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،جمال بلماضی امروز، در کنفرانس خبری پیش از دیدار با تیم ذوب آهن اصفهان درباره این بازی اظهار داشت: فردا پنجمین بازی ما در مرحله گروهی رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا خواهد بود و دیدار سختی برای ما خواهد بود. ما فردا به هدف پیروزی به میدان می‌رویم و قصد داریم روند پیروزی‌های خود را حفظ کنیم.

وی درباره وضعیت مساکنی بازیکن مصدوم این تیم، گفت: متاسفانه مساکنی به خاطر مصدومیت قرار نیست در دیدار فردا بازی کند.

سرمربی الدحیل درباره تعطیلی ۲۰ روزه لیگ ستارگان قطر و غیبت بازیکنان ملی‌پوش الدحیل افزود: ما بازیکنان ملی‌پوش زیادی داریم که بازی بدون آنان برای ما دشوار خواهد بود اما ما از این شرایط عبور کردیم ولی در کل غیبت ستارگان یک تیم فرصتی است برای بازیکنان جوان آن تیم تا توانایی‌های خود را عرضه کنند؛ همانطوری که ما در سال گذشته در شرایط مشابهی قرار گرفتیم و با میدان دادن به بازیکنان جوان خود، توانستیم از ۵ دیدار، ۴ برد و یک تساوی کسب کنیم.

وی پیرامون تیم ذوب‌آهن توضیح داد: ما دو سال پیش نیز به مصاف ذوب‌آهن رفتیم و این تیم تیمی سخت‌کوش و هدفمند است و بسیار با برنامه عمل می‌کند و قطعا کار سختی در برابر این تیم خواهیم داشت و از سویی با توجه به اینکه در گروه B تیم لکوموتیو تاشکند هنوز هم شانس صعود دارد فضای رقابتی در این گروه همچنان وجود دارد.

همچنین لوکاس مندس بازیکن این تیم درباره ذوب آهن گفت: بازی دشواری پیش رو خواهیم داشت و می‌دانیم حریف ما از لحاظ فیزیکی تیم سرسختی است.

وی به کیروش استنلی، بازیکن ذوب‌آهن اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به شناختی که در بازی رفت از ذوب‌آهن پیدا کردیم، می‌دانیم که ذوب‌آهن یک بازیکن کلیدی برزیلی دارد که مهار و کنترل او کار دشواری است و در مجموع بازی فردا برای ما حکم یک چالش را خواهد داشت.

گفتنی است دو تیم الدحیل و ذوب‌آهن اصفهان فردا از ساعت ۱۸ و ۴۵ دقیقه در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم خواهند رفت که تماشای این دیدار رایگان خواهد بود.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری دیدار تیمهای  الدحیل و ذوب‌آهن اصفهان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.