سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آماده باش کامل پلیس راه استان ایلام در روز طبیعت

رئیس پلیس راه استان ایلام از آمادگی کامل نیروهای پلیس راه جهت خدمت رسانی به مسافران و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه در روز سیزدهم فروردین ماه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام;سرهنگ رضا همتی زاده بیان کرد:در روز ۱۳فروردین ،تمامی عوامل پلیس راه در آماده باش صددرصدی بوده و به شکل گشت محسوس و نامحسوس در سطح محورهای مواصلاتی نسبت به روان سازی ترافیک اقدام خواهند کرد.

وی اظهارکرد:ماموران پلیس راه در روز طبیعت با تخلفات حادثه ساز همچون(سبقت غیر مجاز-سرعت غیر مجاز-انحراف به چپ-استفاده از تلفن همراه-حرکات مارپیچ و عدم استفاده از کمربند ایمنی توسط راننده و سرنشینان)برخورد بدون اغماض داشته و اجازه حمل مسافر با وانت و کامیون را به رانندگان این دسته از وسایل نقلیه نخواهد داد و بر اساس قانون از ادامه حرکت چنین خودروهایی جلوگیری خواهند کرد.

سرهنگ همتی زاده افزود:رانندگان موتورسیکلت ها باید توجه داشته باشند که حمل سرنشین اضافی و همچنین بار به وسیله موتورسیکلت ممنوع بوده و در صورت رویت ماموران پلیس راه، با آن ها برخورد و رانندگان موتورسیکلت که بدون استفاده از کلاه ایمنی در جاده ها تردد می کنند نسبت به اعمال قانون و توقیف آن ها اقدام می گردد .

انتهای پیام/ د

آماده باش پلیس در روز طبیعت

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.