سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشد چندبرابری جان باختگان حوادث رانندگی در یزد

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی یزد از رشد چند برابری جان باختگان در حوادث رانندگی تعطیلات نوروزی یزد نسبت به مدت مشابه سال قبل خبرداد.

احمد دهقان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی یزد در گفت وگو باخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ گفت: تعداد ۱۲ نفر در تصادفات درون شهری و در حوادث ترافیکی برون شهری (جاده ای) جان باخته اند.

وی علت عمده تصادفات را واژگونی بیان و افزود: علت بیشتر این تصادفات، مربوط به خطای انسانی است که با رعایت نکات و قوانین ایمنی در هنگام رانندگی، می‌تواند کاهش یابد.

وی اظهارداشت: همچنین بیشتر تصادفات در محدوه شهرستان ارکان، محور نایین - یزد و چوپانان رخ داده است.

دهقان با بیان اینکه در مدت یاد شده ۹۵۰ نفر به بیمارستان‌های استان منتقل و تحت درمان قرار گرفتند تصریح کرد: در این مدت ۶ هزار ماموریت توسط مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی صورت گرفت.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی یزد خاطرنشان کرد: در مجموع حوادث ترافیکی در استان نسبت به ایام تعطیلات نوروزی پارسال ۳۰ درصد رشد داشته است.

وی گفت: به منظور خدمات رسانی به مسافران در تعطیلات نوروزی در چهار نقطه استان ایستگاه سلامت دایر شد و از مجموع ۵۲ پایگاه اورژانس در استان، ۳۲ پایگاه جاده ای، ۲۱ پایگاه شهری با بهره مندی از ۸۵ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک فروند بالگرد در آماده باش کامل بسر می‌برند.

انتهای پیام/ ا

فوت 12 نفر در حوادث رانندگی تعطیلات نوروزی یزد

برچسب ها: اورژانس ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.