سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام ویژه برنامه های حرم مطهر رضوی در سالروز رحلت حضرت زینب(س)

به مناسبت فرا رسیدن سال‏روز رحلت حضرت زینب کبری (س) برنامه ‏های ویژه‏ای با حضور خیل عظیم زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی در حرم مطهر برگزار می‏شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: در شب وفات حضرت زینب (س) مجلس عزاداری از ساعت ۱۸ با حضور زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی در رواق امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام سید جلال حسینی افزود:  در این مراسم حجج اسلام والمسلمین آقاتهرانی و حسینی‏ قمی به ایراد سخنرانی می‏پردازند و در ادامه مداحان و ذاکران خاندان عصمت و طهارت (ع) به مدیحه سرایی و روضه خوانی خواهند پرداخت.

وی گفت: همزمان با سالروز رحلت جانگداز حضرت زینب (س) نیز ویژه برنامه‏ای از ساعت ۱۱ در رواق خمینی (ره) تدارک دیده شده که در آن حجج اسلام والمسلمین رضایی‏ تهرانی و ناصری به سخنرانی و مداحان به عزاداری و سوگواری می‌پردازند.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی افزود:  در شب دوشنبه ۱۳ فروردین نیز برنامه ویژه‏ای تحت عنوان شام شهادت حضرت زینب (س) و گرامیداشت شهدای رزمندگان فاطمیون تدارک دیده شده است.

حجت الاسلام سید جلال حسینی گفت: برنامه شام شهادت حضرت زینب (س) با سخنرانی تولیت آستان قدس رضوی و مداحی سید مجید بنی فاطمه، رضا نریمانی و سید مسافر همراه خواهد بود.

وی تصریح کرد: این برنامه بعد از نماز مغرب و عشاء در رواق امام خمینی (ره) برگزار می‏شود.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی همچنین از تدارک و برپایی مراسم ویژه برای زائران غیرایرانی خبر داد و گفت: این مراسم شامل سخنرانی، حلقه معرفت، پاسخگویی به سوالات شرعی و رفع شبهات دینی و کلاس‌های حرم شناسی است که در رواق‌های کوثر، دالرحمه و غدیر حرم رضوی برگزار می‏شود.
 
انتهای پیام//ا.س
 

حرم مطهر رضوی میزبان مراسم سوگواری حضرت زینب (س) 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.