سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حکم پرونده اعضای تیم ملی فوتبال در کمیته اخلاق صادر شد

حکم پرونده اعضای تیم ملی فوتبال در کمیته اخلاق صادر شد و قرار است پس از تعطیلات عید نوروز، رسانه‌ای شود.

 به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از حضور افشین پیروانی، مدیر وقت تیم ملی و حال حاضر پرسپولیس در کمیته اخلاق مرتضی تورک، رئیس این کمیته در تاریخ 16 اسفند 1396 در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در این باره بیان کرد:

" افشین پیروانی توضیحاتی را در مورد مسائل پیش آمده در خصوص حامی مالی فدراسیون و تیم ملی به کمیته اخلاق ارائه داد و ما هم در حال بررسی آنها هستیم و رای هم به زودی اعلام می شود. پیروانی به عنوان یکی از طرفین پرونده به کمیته اخلاق آمد و زمانی که رای نهایی اعلام شود، تمام موارد مشخص خواهد شد.

رئیس کمیته اخلاق ادامه داد: افشین پیروانی یکی از طرفین و اشخاص مهم در پرونده ما است و تلاش می کنیم تا پیش از عید و شروع سال جدید رای این پرونده را صادر کنیم. هنوز حکمی صادر نشده و زمانی که حکم را صادر کردیم، متوجه احکام خواهید شد.

اما اکنون پس از گذشت 10 روز از نوروز 1397، با مرتضی تورک گفت و گو کردیم و او در این باره اظهار کرد: حکم این پرونده اعلام شده است و به صورت دست نویس موجود است. تنها تایپ و انتشار این پرونده باقی مانده است که پس از تعطیلات عید انجام و احکام منتشر می شود.

گفتنی است بر اساس شنیده ها کمتر از یک ماه پیش اسامی 4 نفر از اعضای تیم ملی در رابطه با این پرونده منتشر شده بود.

لازم به ذکر است هیچ اطلاعی در خصوص محتویات این پرونده در دست نیست و برای مشخص شدن ماجرا باید تا اعلام رسمی رای کمیته اخلاق منتظر ماند.

انتهای پیام/

حکم پرونده اعضای تیم ملی در کمیته اخلاق بعد از عید رسانه ای می شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
تاجی
۱۵:۲۴ ۱۱ فروردين ۱۳۹۷
خدا رو شکر که تو فدراسیون به این عظمت که میلیاردها تومان پول توش جا به جا میشه یک نفر تایپ کننده ندارید