سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سارقان داخل خودرو و اماکن خصوصی دستگیر شدند

رئیس پلیس شهرستان بوشهرگفت: باند سارقان با تلاش ماموران انتظامی شهرستان بوشهر متلاشی و 5 سارق دستگیر شدند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ ابراهیم عرب‌زاده رئیس پلیس شهرستان بوشهر در جمع خبرنگاران گفت: با تشکیل تیم‌های تخصصی و عملیاتی و با مشارکت همه جانبه مردم، امنیت  در این شهرستان برقرار و ارتقا یافته است و مبارزه با قاچاق در اولویت برنامه‌های نیروی انتظامی است و در راستای شعار امسال مبنی بر حمایت از کالای ایرانی، مبارزه با قاچاق کالا تشدید یافته است و بدون اغماض با قاچاقچیان و متخلفان برخورد قاطع می‌شود.

رئیس پلیس شهرستان بوشهر در راستای برخورد قاطع با سرقت و جلب رضایت شهروندان ادامه داد: باند سارقین داخل خودرو و اماکن خصوصی با تلاش‌های صورت گرفته توسط مأموران انتظامی در 72 ساعت گذشته 5 سارق شناسایی  و 5 نفر دستگیر شدند.

سرهنگ عرب‌زاده افزود: سارقان در بازجوئی و تحقیقات اولیه پلیس به ارتکاب 12 فقره سرقت تجهیزات داخل خودرو و اماکن خصوصی در سطح شهرستان بوشهر اعتراف کردند.

وی به شهروندان و مسافران نوروزی توصیه کرد: هنگام سفر حتما منزل خود را به شخصی امین بسپارند و از نگه‌داری طلا و جواهرات، اشیاء گرانبها و وجه نقد در منزل خودداری کنند و از گذاشتن سوئیچ بر روی خودرو حتی برای لحظاتی کوتاه و پارک کردن در جاهای تاریک و دور از دید پرهیز کنند.

انتهای پیام/پ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.